Avatar billede snokey Nybegynder
21. december 2002 - 20:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Jeg har bygget et programme MEN... Jeg kan ikke finde ud af bygge en hjælpe fil jeg har et programme der heder  men det virker ikke er der en der kender et andet programme til at bygge hjælpe filer i
HJÆLP:::::.....

Hilsen ////Snokey<<<<<<<<<
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. december 2002 - 20:36 #1
var da et mærkeligt navn til et program
Avatar billede snokey Nybegynder
21. december 2002 - 20:36 #2
UNDSKYLD Det programme jeg har hedder Time2HELP
Avatar billede tillon Nybegynder
21. december 2002 - 21:23 #3
Jeg har brugt Help Creator 1.0.0.56. Det er et meget simpelt program, og er derfor meget lige til.

http://www.breittechnologies.com/products/applications/helpcreator/releases/HelpCreatorInstall.exe
Avatar billede snokey Nybegynder
21. december 2002 - 22:43 #4
Ja det er et ok pro men den gider ikke lave den om til en *.hlp
Avatar billede moller2567 Nybegynder
27. december 2002 - 20:38 #5
Der følger et lille program med delphi, der kan lave hlp-filer ud fra f.eks et word dokument. Programmet hedder HCV, og ligger i Delphi-mappen i en undermappe, der hedder ..\delphi\help\tools\

Hvis du benytter f.eks. word, skal du skal dog være opmærksom, at programmet er meget følsomt over hvilken version af word du benytter. Er det f.eks HCV fra delphi4, så kan versioner af word efter office 95 sandsynligvis ikke bruges. Men jeg tror også at f.eks. wordpad kan bruges. Men der er selvfølgelig også en hjælpefil til programmet (hcv.hlp) :)
Avatar billede moller2567 Nybegynder
05. januar 2003 - 20:52 #6
Det kan godt være, at du ikke kunne bruge svaret, men du kunne i det mindste skrive, hvorfor du ikke kunne bruge det. Ellers er det lidt svært at hjælpe dig videre.
Avatar billede snokey Nybegynder
05. januar 2003 - 21:16 #7
jeg har kun delphi jeg har ikke alt det andet det har jeg slette med et uheld og har ikke en cd :/
Avatar billede snokey Nybegynder
31. marts 2003 - 10:26 #8
Lukker