Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 18:07 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site!

Ris og ros til siden www.mobilnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 18:09 #1
Prøv at holde venstre musetaste nede og så højreklik på din hjemmeside ;)
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 18:12 #2
Kan man ændre dette?
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 18:17 #3
Hmmm....Meget interesant side, både design og og teknikken er sat rigtigt flot sammen ;) og farvevalget er rigtig Fedt ! og en rigtig brugervenlig side ... Fed fade effekt i top bar :)
Avatar billede 7th Praktikant
21. december 2002 - 18:20 #4
<script language="javascript">
<!--
var message="Copyright © 2003 Me";

function click(e) {
if (document.all) {
if (event.button == 2) {
alert(message);
return false;
}
if (document.layers) {
if (e.which == 3) {
alert(message);
return false;
}
if (document.layers) {
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
}
document.onmousedown=click;
//-->
</script>
<script language="javascript1.2">
<!--
if (window.Event)
document.captureEvents(Event.MOUSEUP);

function nocontextmenu()
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;

return false;
}

function norightclick(e)
{
if (window.Event)
{
if (e.which == 2 || e.which == 3)
return false;
}
else
if (event.button == 2 || event.button == 3)
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}

if (document.layers) {
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
}
document.oncontextmenu = nocontextmenu;
document.onmousedown = norightclick;
document.onmouseup = norightclick;
//-->
</script>

<body onContextMenu="return false;">

Men det er håbløs at prøve at forhindre højreklik, og ikke særlig brugervenlig.
Anyway jeg synes dit site er lidt for monotont i farverne. Du bruger ikke rigtig en kontra farve til det hvid-gule farvespil.
Man kunne måske godt have forventet en lidt mere opfindsom og mere original menu. Selve sideopbygningen er der ikke noget i vejen med, og den grønne / røde tekst du bruger for at afspejle henholdsvis på og ikke på lager er meget brugervenligt ;) Så alt i alt 8 @ 13.
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 18:25 #5
(7th) Jeg kan ikke finde ud af det der med at ændre i farver på mit banner... Så hvis nogen kunne hjælpe!!!:-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 18:54 #6
Jeg syntes det er RIGTIG flot og profetionelt design, og meget enkelt og brugervenligt samtidig med det er FLOT!
Eneste minus er at mange fotos er sammenpressede, og det er IKKE pænt.
Jeg kunne også forestille mig at en noget mindre skriftstørrelse i menuen ville løfte siden en del, og gøre den endnu mere pro at kikke på!

10! ;-)

mvh. r@msings.dk
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 19:15 #7
Hvorfor afvist?
Er du nærrig med point eller hvad?
Mit svar er sku da konstruktivt om noget.
Dig gider man da ikke hjælpe en anden gang, fjensen!
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 19:17 #8
Jeg ønsker at få så mange tilbagemeldinger så muligt! Den bedste besvarelse vil få disse point;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 19:18 #9
Tsk,
Avatar billede 7th Praktikant
21. december 2002 - 19:21 #10
Hvorfor afviser du alle vores svar ?
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 19:27 #11
Jeg tror ikke helt du har fattet hvordan det foregår herinde, og du er ved at skabe dig selv et rigtigt dårligt navn lige nu!
Man giver point for konstruktive svar!
Du kan ikke bare afvise at andre har brugt af deres tid for at hjælpe dig, hvor mange svar du så ellers ønsker!

Din argumentation holder ikke, og denne tekst er afsendt som SVAR for at se om du giver point for folks tid, som lovet, eller om du skal boykottes fremover, evt. meldes til administrationen!

HMMMMMM! ;-(
;-)

r@msings.dk
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 19:27 #12
Som sagt er dette ikke en uddeling til alle der vil have point. En konstruktiv vurdering vil måske give point, men ikke en selvfølge for alle der besvarer dette indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 19:27 #13
Well jeg har anmeldt dig da jeg finder din fremgangsmåde besynderlig.
Avatar billede 7th Praktikant
21. december 2002 - 19:29 #14
"Jeg ønsker at få så mange tilbagemeldinger så muligt!" Det kan du godt skyde en hvid pil efter eftersom du afviser alle svarene. Ingen gider at hjælpe dig fremover hvis du fortsætter på denne måde.

"Den bedste besvarelse vil få disse point;-)" Man plejer at sprede points ud på mere end en bruger i sådanne spørgsmål.
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 19:29 #15
Indlægget er nu lukket!
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 19:31 #16
?????????????
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 19:31 #17
Du er hermed anmeldt af mig også!
NAR!
At give sig selv point til sidst? Du er DØD her!
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 19:34 #18
ramsings.dk: Hvis dette er en trussel, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du overtræder visse andre regler!
Avatar billede 7th Praktikant
21. december 2002 - 19:35 #19
ramsings.dk : selvom manden har en underlig holdning til de brugere som har taget sig tid til at hjælpe ham, så hold en god tone ;) Det er jo komplet dumt at blive anmeldt selv bare fordi en anden bærer sig dumt ad :)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
21. december 2002 - 19:38 #20
Det er ingen trusel, men en konstatering!
Vi har forsøgt at tale ham til fornuft, hvorefter han strks efter giver sig selv alle point!
Det er da ´naragtigt´, ikke?
Jeg tror ikke nogen der ser dette vil hjælpe ham i fremtiden, derfor vil har gå død nu!
Det er DET jeg mener!
Mit sidste stærke inlæg er for en sidste gang at få fornuften i tale inden han ødelægger det hele for sig selv.

Godt ord igen ;-)
mvh. r@msings.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. december 2002 - 20:26 #21
martinfjensen>>Du er ikke ny her på Eksperten, så du må vel vide hvordan tingene foregår.
Stiller du et spørgsmål, må du også være dele point ud til svarerne ved korrekt svar, og et spørgsmål som dette har ikke en sådan definition.
Derfor bedes du inden 24 timer oprette et nyt spørgsmål med reference til dette, og udele de udlovede point. Sker det ikke deaktiveres din bruger uden ydeligere varsel.

ramsings.dk>>Den sprogbrug gider vi slet ikke se på eksperten. Er du utilfreds med en bruger, så anmeld vedkommende.
Desuden er du før blevet bedt om at skrive dit brugernavn som signatur i dine indlæg, da det blot er en gradbøjning af reglerne, og egentlig ikke andet end en unødig fremhævning.

pelkjaer / coadmin
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. december 2002 - 20:27 #22
Rettelse: "Desuden er du før blevet bedt om at *undlade at* skrive dit..."
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
21. december 2002 - 21:23 #23
Pelkjaer:: Jeg giver dig ret i, at de svarende skal have deres point. Men ramsing.dk kan ikke komme i betragtning da jeg føler mig truet på livet. Dette kunne ende med en at anligge en sag.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 21:47 #24
anligge>??? hvad er det?
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
22. december 2002 - 09:19 #25
Til CoAdmin:
Jeg gik over stregen i mit sprogbrug fordi jeg blev meget vred! Jeg undskylder hermed!
Jeg må dog på det kraftigste slå fast at jeg ikke truer på livet, men skriver "du er død HER", altså på eksperten!
Alligevel vedgår jeg det er alt for stærkt et udtryk!

Jeg har aldrig set at jeg har fået en henstilling om ikke at skrive mit signatur, men det er herefter taget til følge!
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
22. december 2002 - 09:20 #26
Jeg ønsker ikke point, og har heller ikke brug for flere resten af mit liv ;-)
Avatar billede dna Nybegynder
22. december 2002 - 14:37 #27
Fandme en flot side det der !!!!

Totalt godt lavet...!

dna
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 01:57 #28
hmm, meget interessant at læse om et problem, som manden ret beset selv burde kunne klare, alligevel klamrer han sig til håbet om en universal løsning der med et løser alle problemerne.

Det er og har altid været en uskik at afvise pr. omgående, man bør altid vente til man mener at ens problem er løst og så vurdere hvem der skal accepteres og hvem der skal afvises.

Et afvist svar virker på mig som en spand koldt vand, og det skal folk nok få at vide!

Kan i alle ha' et godt nytår uden alt for mange afviste svar ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 01:58 #29
til hjemmesiden vil jeg sige at den er temmelig ordinær og fantasiforladt, den kan ikke ha' kostet mange linier kode...
Avatar billede fcs Novice
01. januar 2003 - 18:50 #30
Da martinfjensen ikke har kommenteret gentagne henvendelser fra coadmins, deaktiveres brugeren.

FCS/Coadmin
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
01. januar 2003 - 18:57 #31
Min ærlige mening om siden... den er PISSE grim...