Avatar billede saybot Nybegynder
21. december 2002 - 15:47 Der er 4 kommentarer

Grafisk problem (Meget generende)

Hej jeg har et problem med min grafik..

Hvergang jeg klikker på højre musetast kommer der selvfølgelig en menu frem.. Og i denne menu er der grafik fejl i. Menuen er nærmest sort og når jeg køre markøren over går det næsten væk men ikke helt.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem her...

Ellers bare en glædelig jul til alle jer der læser dette
Avatar billede sascha Nybegynder
21. december 2002 - 15:49 #1
opdatere din driver ville måske hjælpe !
Avatar billede sukos Juniormester
21. december 2002 - 15:52 #2
Eller vælg nederste mulighed, "egenskaber" -> "udseende" og tjek op at de farver som skal vises hvornår er dem du gerne vil ha. i
Avatar billede saybot Nybegynder
21. december 2002 - 16:01 #3
Jeg har opdateret mine drivere.... Den er først lige begyndt på grafik fejlen..
Avatar billede k3ymaster Nybegynder
21. december 2002 - 22:04 #4
Prøv evt. at afinstallere din grafik driver, således at Windows booter med den egen standard driver. Hvis det virker fint her, så er problemet i din grafik driver. Hvis du kan huske en driverversion hvor alt fungerede fint, så prøv denne driver.
Hvis problemet stadig eksistere efter du har afinstalleret din oprindelige grafik driver, så kan det skyldes fejl på grafikkortet. Du kan forsøge at geninstallere Windows bare for at sikre at der ikke er noget andet der giver problemet.