Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 12:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Toplogo

Hey
Jeg skal bruge nogle billeder
De ene skal indenholde teksten : Charmed Season 4
Og det andet Charmed Season 5.
Charmed er det engelske navn for Heksene Fra Warren Manor.
Der skal også være en masse billeder for serien med i billedet, samt teksten skal stå lidt fedt.. Evt. i gammel type.. Det skal bruges til top logo på en side. Størrelsen vælger i selv.
Håber ogen kan lave nogle fede nogen :)
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 13:12 #1
ok, det lyder som en fed idé, jeg vil godt røve at lave noget il dig ;)
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 13:13 #2
Hvor kan jeg evt. finde nogle billeder fra serien ?
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 13:29 #3
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 13:40 #4
Og her kommer så charmed season 5:    http://www.dangerousbmx.frip.dk/toplogo2.gif
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 14:07 #5
Skriften er fed.. Og lynet er også.. Jeg havde regnet med at de var mere aflange, at der var flere billeder fra serien i den.. Evt noget med Billed|Billed|Billed|tekst|billed|billed osv osv
Du ved.. Sådan sat sammen på en fed måde..
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 14:09 #6
http://images.google.com/images?q=Charmed&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da
Evt få den der med
http://www.spiritualitea.com/spells/charmed.jpg
Og bruge den skrift ?

Der er mange fede billeder på den der google link... Brug dem.. :)
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 14:14 #7
ok, jeg tror jeg har forsået det nu... dvs. at det tegn skal med i logo'et ?http://www.spiritualitea.com/spells/charmed.jpg
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 14:21 #8
Ja det kunne være fedt :) Også en masse billeder.. Evt kunne tegnet lyne eller brænde ?

Også må de gerne være forskellige de 2 billeder :)
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 14:41 #9
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 14:42 #10
Bedre... Men lidt federe grafik ville være iorden.. :)
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 14:46 #11
Kan jeg ikke bare få 100 points for det ene logo ?? federe grafik hvad mener du ?
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. december 2002 - 14:52 #12
Nej det kan du ikke ?
Det er langt fra som jeg mener...
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
21. december 2002 - 15:05 #13
nå, så må du finde en anden der har tid til at lave det som du befaler.....
Avatar billede stein Nybegynder
21. december 2002 - 16:35 #14
Tjaa... gå ind på www.hentbilleder.dk - nok Danmarks støreste billede side!
Avatar billede nuckiear Nybegynder
22. december 2002 - 20:31 #15
zuperjmo > Ja eller evnerne ?

Stein > Hvad fanden har du gang i ? DU skal sku da ikke sidde og lave reklame for din side her i mit spm ? Slet ikke når den side NADA har med mit spm og gøre !!!
Avatar billede nuckiear Nybegynder
23. december 2002 - 02:49 #16
Lukket then