Avatar billede johns Nybegynder
21. oktober 2000 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikoner I Favoritter

Jeg ser sommetider, at når man opretter favoritter i sin browser(explorer),tilføjes der et lille ikon (som logo for den aktuelle side) ved siden af linket.
Hvordan gør man det. Jeg bruger Frontpage2000, men skal formentlig bruge et script eller?
John S.
Avatar billede tommyv Nybegynder
21. oktober 2000 - 11:50 #1
Du skal blot lave et icon, der kaldes favicon.ico og placeres i roden på din server. Du kan læse mere på www.favicon.com.
Avatar billede tommyv Nybegynder
21. oktober 2000 - 11:52 #2
Avatar billede doeleman Nybegynder
21. oktober 2000 - 11:53 #3
Avatar billede flemmingc Praktikant
02. november 2000 - 04:22 #4
Der er kun en vej.... (langt nemmere end favicon.com)

Benyt programmet: Icons Control 2000  til at lave din .ico-filer...

Hent det på: http://members.aol.com/doanc/download.html

Peg så på dit icon i din <head>-sektion:
<head>
<LINK REL=\"SHORTCUT ICON\" HREF=\"http://www.domain.com/mit_icon.ico\";;>
</head>

:-)
flemmingc