Avatar billede smerteklub Nybegynder
21. oktober 2000 - 03:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at rette

Ville det ikke være smart, at man kunne rette i teksten på de spørgsmål, svar eller kommentarer, som man har indsendt.

Indimellem opfører tastaturet sig ikke \'som forventet\', og der opstår meningsforstyrrende fejl.
Samtidig vil det kunne spare plads ved at der ikke som i dag, indsendes ekstra svar/kommentarer.
Det vil også forøge \'læseligheden\'.

Venlig hilsen
Painman ved \'SmerteKlubben\' http://www.smerteklubben.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2000 - 09:30 #1
Ikke tosset, har vist været berørt tidligere herinde.;o)
Avatar billede doeleman Nybegynder
21. oktober 2000 - 10:36 #2
God idé.

Men for overskueligheden skyld, bør man kun kunne rette i spørgsmål / svar sålænge andre ikke har kommet med svar / kommentarer, ellers kan der hurtigt komme rod med, at folk kommenterer noget i spørgsmålet, der senere bliver rettet / slettet.
Avatar billede smerteklub Nybegynder
21. oktober 2000 - 11:27 #3
Det har du ret i Doeleman.

Alternativt kunne man få vist teksten i \"opsat udgave\", der så efterfølgende kan bekræftes eller rettes.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2000 - 13:43 #4
Der behøver da ikke at komme rod i spørgsmål/Svar selv om man kunne rette i ens egen kommentar. Det ville da være smart, så behøvede spørgsmålene ikke at komme til at fylde så meget, som nogle af dem gør. Der kommer jo aligevel en mail ud når der sker noget i et spørgsmål. Så kunne man jo markere de kommentare, som sidst har været ændret.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. oktober 2000 - 15:08 #5
Vi tilføjer det forslagslisten, som en \"preview-funktion\".
Avatar billede prodic Mester
21. oktober 2000 - 15:09 #6
ideen har været oppe før, men der skete vidst ikke mere i den sag. Jeg mener det var pga muligheden for at redigere i et svar(som måske var forkert), men kan ikke huske det helt præcist.

Hvis løsningen skulle laves, skulle det være som doeleman siger, at man kun kan rette i et spørgsmål, som ikke er blevet besvaret endnu, men efterhånden skal man jo være hurtig, da der ofte ikke går mere end 10 min så er der et svar.

Og skulle man måske lave et Dansk-kursus for folk, der bruger nettet. Det skal efterhånden gå så hurtigt, at folk ikke har tid til at tænke på hvordan man skriver længere.

så jeg kan godt se det smarte i rette-funktionen, tror bare ikke at det bliver brugt \"rigtigt\"/på den tiltænkte måde.
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. oktober 2000 - 15:10 #7
jeg er et æble
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 02:06 #8
nomiz > Hvorfor den kommentar?
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:18 #9
*lol*
Jeg var vist lidt småfuld..

(Havde lige været til min fætters føs\'dag, og der er jo gratis pils\' ik?)
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:30 #10
hehe, det ved jeg squ ikke om der var! Men jeg vil da godt være med næste gang at der er gratis ØL!