Avatar billede akn1987 Nybegynder
20. december 2002 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lav fps i counterstrike

Da min computer er gået i stykker bliver jeg nødt til at bruge min fars imens den bliver repareret. Jeg ville prøve at spille counterstrike og den kan da også komme ind i det men når jeg spiller har jeg ca. 15-30 fps og det er alt for lavt når man kommer fra en på konstant 99.

Min fars computer er en 450mhz p2, 256mbram, 32mb tnt2 64 grafikkort med de nyeste drivers og win98. Cs kører i opløsningen 640*480.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig..... jeg keder mig ihjel!!!!
Avatar billede rxe Nybegynder
20. december 2002 - 17:46 #1
Du kan ikke få meget mere ud af den maskine.
Kører du OpenGL eller Direct3D?
Avatar billede akn1987 Nybegynder
20. december 2002 - 17:47 #2
opengl
Avatar billede rxe Nybegynder
20. december 2002 - 17:54 #3
Det er ikke fordi jeg tror det hjælper meget, men du kan prøve at kigge på http://www.fedespil.dk/artikler/tweak-guide/.

Ellers kan du bare spille Soldat. Det er _næsten_ ligesom Counter-Strike :p, http://soldat.prv.pl/.
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. december 2002 - 18:08 #4
Spørgsmål flyttet, da eksperten\generelt ikke er til spørgsmål af denne karakter.
Husk til en anden gang at vælg en rigtig kategori. :)

Annika / Coadmin