Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 13:55 Der er 20 kommentarer og
6 løsninger

Min fætter kommer !

Hej alle..

I morgen kommer min fætter fra Holland, alså han bor i Holland...

Han har aldrig været i Danmark før, men han siger en hel masse om Danmark, om at der ikke er noget flot her o.s.v *hehe*.. Nå men... Så er mit SPM..

Hvad ville være flot at visse ham, Hvor skal jeg tage ud og spise med ham? Hvilken Biograf skal jeg tag hen med ham? gerne andre forslag `?

Tak
Suran
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2002 - 13:56 #1
øøh ja... hvor bor du henne i landet?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 13:57 #2
KBH :)

Suran
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2002 - 13:58 #3
tag ham i CinemaxX :)

spis på jensens bøfhus :D
Avatar billede nikrasitf Nybegynder
20. december 2002 - 13:58 #4
Er der ikke juleåbent i Tivoli?
Avatar billede strcoder Nybegynder
20. december 2002 - 13:59 #5
Du burde vise ham mindst eet slot, f.eks. Kronborg i Helsingør (der er åbent for tourister), Danmark er et meget gammelt land og har der for mange slotte.
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. december 2002 - 13:59 #6
tivoli kan anbefales, en tur på strøget, amalienborg (hvis ham et vagtskifte), og den lille havfrue ;)

evt, tag ham med ud og skøjte, hehe
Avatar billede funguy Nybegynder
20. december 2002 - 14:00 #7
Vis han Rundetårn, Amalienborg, Christiansborg... Måske et eller andet på Frederiksberg... Søerne... Tag i Scala... Den er da forholdsvis kendt! :)
Avatar billede arnvig Nybegynder
20. december 2002 - 14:00 #8
Marmorkirken
Christania
Den lile havfrue
Rådhuspladsen
Jens Olsens verdensur
Tøjhusmuseet
Havnebussen
Jul i Tivoli
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:01 #9
Det er da nogen gode forslag i kommer med der :)

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:01 #10
Christania-->> den tror jeg bare jeg springer over !

Suran
Avatar billede arnvig Nybegynder
20. december 2002 - 14:01 #11
Scala er NOT, det meste er lukket
Avatar billede arnvig Nybegynder
20. december 2002 - 14:03 #12
Amalienborg slotsplads med garderskifte
Amaliehaven
Frihedsmuseet
Glyptoteket
Statens museum for kunst
Avatar billede jensendk Nybegynder
20. december 2002 - 14:03 #13
Spisning.. Det ellevte bud eller Restaurant Aura
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:03 #14
Hvilken dag på ugen Synes i det skal være...  Fredag ? eller er det lige meget ?

Suran
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
20. december 2002 - 14:03 #15
Jensens Bøfhus? - det eneste sted der er mere kvalmt, udansk og konceptfixeret er McDonalds...

Vælg noget originalt DANSK... jeg kan foreslå GODT smørrebrød fra Ida Davidsen, Store Kongensgade eller Slotskælderen, Møntergade. En konceptbøf med konceptsovs kan fåes alle steder.

Nyhavn må være stedet, når han skal opleve lidt dansk hygge...

Biografen? - well... det kan vel næsten være ligegyldigt... vi har ikke noget, de ikke også har i Holland :)
Avatar billede strcoder Nybegynder
20. december 2002 - 14:04 #16
Hmm.. du begynder at bekymre mig lidt Suran !!
Avatar billede strcoder Nybegynder
20. december 2002 - 14:04 #17
Mig bekendt kører Holland også med en 7 dages uge, eller hva ?
Avatar billede arnvig Nybegynder
20. december 2002 - 14:05 #18
Louisiana
Planetariet
Zoologisk have
Botanisk have
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. december 2002 - 14:05 #19
hvor gammel er han ?  lyder som sådan noget en uviden teenager kunne finde på at sige. Kan huske havde samme problem med en fætter i nabo byen. Vi syntes der hvor vi boede var perlen og man var aldrig enig om noget. Men tror det er meget normalt i den alder.

Syntes også tivoli lyder meget okay. Nu jeg ikke så meget inde i kbh´s seværdigheder  men kan da huske christania fra vores roskilde festival ture. Der kan man købe mange underlige sager, men det kender han sikkert fra holland af ;)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:05 #20
strcoder-->> Hvad mener du ?

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:06 #21
LOL

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:06 #22
Han er 19..

Suran
Avatar billede strcoder Nybegynder
20. december 2002 - 14:08 #23
>> iknow.dk - iknow.dk har ret, Jensens Bøfhus er ikke noget at fremhæve.
Avatar billede arnvig Nybegynder
20. december 2002 - 14:11 #24
Jeg ville starte på kongens nytorv, smutte op gennem strøget, kigge på rådhuspladsen, videre en tur igennem tivoli, bagefetr ind i imperial og se Ringenes Herre II, derefter lidt natmad i Scala og så ned på musen og elefanten eller et andet sted i Latiner kvarteret.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. december 2002 - 14:12 #25
Tak for hjælpen :)

Suran
Avatar billede noerager Nybegynder
20. december 2002 - 14:57 #26
evt. tag ham med på luderbar