Avatar billede tktarget Nybegynder
20. december 2002 - 12:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Formatering i Datagrid

Hejsa.
Hvordan sørger jeg for at gøre det muligt at inddatere kommatal (direkte eller programmeingsmæssigt)? Min Datagrid-kontrol godtager kun punktum, som decimaladskiller.
Glædelig Jul
Avatar billede terry Ekspert
20. december 2002 - 18:24 #1
You make sure that your regional settings are set to danish! You can do this through Control Panel+REgional Settings
Avatar billede tktarget Nybegynder
20. december 2002 - 23:40 #2
Hi Terry.
The regional settings surely play a role. If I change them to English (US) the Datagrid works as expected but with "." instead of ",". If the regional settings are Danish the Datagrid will not works as expected and especially will not accept ",".
Avatar billede tktarget Nybegynder
20. december 2002 - 23:42 #3
Sorry
works = work
Og sikkert også andre ting...:-)
Avatar billede terry Ekspert
21. december 2002 - 08:33 #4
tktarget, which datagrid are you using? Can you send the dB to eksperten@santhell.dk and i can take a look?
Avatar billede tktarget Nybegynder
21. december 2002 - 14:48 #5
Database er på vej til adressen. Du får de 30 point allerede nu og der er 100 mere fra mig hvis du løser problemet.
God Jul
Avatar billede terry Ekspert
21. december 2002 - 14:57 #6
thanks, back as soon as possible.

Og god Jul til tig også
Avatar billede tktarget Nybegynder
22. december 2002 - 10:58 #7
Tak