Avatar billede koon Nybegynder
20. december 2002 - 12:01 Der er 5 kommentarer

Keywords

Er der nogen der ved noget om keywords?

Det koster 4000,- kr. årligt i DK - kan det fås billigere i udlandet?

Bliver det fremtiden?
Avatar billede kane Juniormester
20. december 2002 - 12:03 #1
jeg tror det ikke..........fup og fidus.

man skal have et plugin installeret og IE undestøtter det ikke ( derfor plugin)
Avatar billede tille Nybegynder
20. december 2002 - 13:14 #2
ideen er jo som sådan meget smart, men prisen !!!!

og så er deres 'tilbud' udformet som en faktura der skal betales inden 26 december.

metoderne minder om de nigerianske fax tilbud og regninger der dumper ind en gang imellem.

nogen burde melde dem for ulovlig markedsføring
Avatar billede kane Juniormester
20. december 2002 - 13:16 #3
det er sket men det er ikke ulovligt da der står med småt at hvis man ikke ønsker deres tilbud kan man bare smide det ud.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
20. december 2002 - 13:21 #4
Hejsa

Så vidt jeg ved er KeyWords dansk, så nej! De tkan ikke fås billigere i udlandet. 4000 (5000 kr.) er jo en del for et keyword. Og som Kane siger, skal man have installeret et plugin. Det skulle man ikke i starten, men efter samarbejdspartnerne gik fra hinanden, er det vidst gået ret dårligt for dem!

//Rasmus
Avatar billede flugend Nybegynder
20. december 2002 - 14:00 #5
Det bliver ikke fremtiden.
Microsoft var med i det, hvorved de integrerede det i IE. Men de har trukket sig ud af det igen. Så mit forslag, Lad være.