Avatar billede wobbiesmurf Nybegynder
20. december 2002 - 10:51 Der er 1 kommentar

installering af patch

Når jeg dl en patch til spillet Championship Manager og trykker på ikonet, unzipper den korrekt og det hele går som det skal gå, men når det så er meningen at selve patchen skal åbne og installeres, så går den direkte ind i et andet program der hedder EO Video, som jeg har installeret på min com tidligere.

Jeg har prøvet at afintallere EO Video, men det hjælper ikke noget, det kommer frem alligevel...

På den måde får jeg jo ikke installeret selve patchen :-(

Har ingen anelse om hvorfor... Har prøvet at geinstallere mit spil utallige gange. Jeg har altid kunne dl patche uden noget problem.
Avatar billede meanisak Nybegynder
17. januar 2003 - 22:17 #1
Det skal siges at jeg ikke kender EO Video, men til gengæld er ret bekendt med ChampMan :-)
Er det filen patch_3967.exe der giver problemer?

Prøv at højreklikke på ikonet og hvis du så har WinZip, WinRar eller lign. 'pakkeprogram' liggende, så skulle du så kunne vælge at åbne med det program fra rullemenuen. Derefter udpakker du filerne manuelt i et eller andet midlertidigt bibliotek. Så skulle du kunne klikke på 'setup.exe' og installere patchen på den måde.

Hvis det ikke hjælper, så se lige om en af filerne i det midlertidige bibliotek har et ikon der ligner et fra EO Video, for så er det en fil-association der driller og den skal du ind i Windows Stifinders menu Vis|Mappeindstillinger|Filtyper og ændre. Du kører bare nedad på listen indtil du finder EO Video ikonet, og sletter den registrering.