Avatar billede crazy_legs Nybegynder
20. december 2002 - 06:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Henter jeg de rigtige filer..?

Jeg vil have installeret linux red hat, og jeg er igang med at hente de filer der er her: http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=7
men er det de rigtige filer? skal jeg hente alle filerne, eller kun de filer de hedder disk1-3, og hvad er der på de andre?
Avatar billede k3ymaster Nybegynder
20. december 2002 - 06:55 #1
For at installere RedHat, så skal du kun bruge disk 1-3. De andre disk indeholder source etc., og er ubrugelige for den almindelige bruger :)
Avatar billede disky Nybegynder
20. december 2002 - 07:03 #2
CD #1 plejer at være rigeligt til et standard install.
Avatar billede k3ymaster Nybegynder
20. december 2002 - 07:07 #3
Yes, men hvis du vælger et af de predefinerede installationspunkter, så skal du ikke regne med at CD #1 er nok.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
20. december 2002 - 12:44 #4
Tak for det