Avatar billede niox Nybegynder
19. december 2002 - 23:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filer der mangler, lige meget hvilket Windows.

Hej, jeg har et problem, fik nyt bundkort i min maskine, og derfor formaterede jeg jo. Jeg installerede Win XP. og den mangler disse filer, prøvede så ME og den mangler stadig filerne, så jeg skal starte op med CD'en i og boote fra den før at den går ind i Windows, her er filerne der mangler. C:\Windows\IFSHLP.sys - C:\Windows\sustem\VMM32.VXD

BTW: Har jeg prøvet at lede efter dem på div. CD'er.

Hvad skal ejg gører nu ?
Avatar billede peilman Nybegynder
20. december 2002 - 00:06 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2002 - 10:12 #2
start - kør - sfc /scannow - det burde gendanne filerne du mangler.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2002 - 10:13 #3
peilman> "The information in this article applies to:
Microsoft Windows Millennium Edition"
Avatar billede niox Nybegynder
20. december 2002 - 20:52 #4
John - Der kommer et lille hurtig vindue op når jeg skriver sfc, men det andet scannow virker ikke, hvad kan der elelrs være galt ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2002 - 21:13 #5
;)

Du skal skrive det hele - altså dette: sfc /scannow

og ikke KUN sfc ;)