Avatar billede niox Nybegynder
19. december 2002 - 23:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indkøbskurv, og designet!

Ja, jeg har været med til at lave www.speed-line.dk ( denne side ) Men jeg vil godt lidt længere med den, da det jo er et Shopbasic's system fra TDK, jeg har også engang været med til at lave en side med et andet shopping system ( lavet af mig og en ven, fra bunden af ) nu vil jeg gerne hører HVILKET shopping system I anbefaler, til denne slags hjemmeside, og hvilket der er lettest at bruge / designe og programmere, da jeg ikke er så hård til dette endnu... Men det SKAL jo læres hen af vejen

Tak, evnt. link til hjemmesider med jeres fortrukne indkøbs-system !
Avatar billede jens_as Nybegynder
20. december 2002 - 00:04 #1
Hey Niox...

Dit spørgmål virker lidt kludret men jeg prøver...

Jeg kender to som bruger TDC's løsning og de er da tilfredse med funtionerne der i men designet er og bliver grimt...

Jeg vil langt hellere foretrække et system som www.dandomain.dk har lavet...
En anden jeg kender bruger det www.r1dvd.dk . Men hellere ikke deres løsning virker ret god...
Jeg arbejde selv for en butik ( www.softxchange.dk ) som har fået deres udviklet af www.dinet.dk . Og jeg kan kun komme med roser! Det er det bedste system jeg nogensinde har arbejdet med...

Men alle disse systemer koster penge og : har man penge må man få, har man ingen må man LAVE DET SELV...

Du kan gå ind på www.activedeveloper.dk ...

Jeg mener at der er nogle ok gode systemer til fri downloading... Man kan altid starte med dem ogå selv bygge videre senere...

Håber det gav lidt efter tanker...

/Jens
Avatar billede moreless Nybegynder
20. december 2002 - 00:10 #2
Jeg synes at www.net-kiosken.dk/ har et meget godt shopping system, det er meget let at overskue.