Avatar billede orkanen Nybegynder
19. december 2002 - 20:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trojansk hest i WIN2K2".EXE fil -

Hej og hjælp

Jeg har lige haft en trojansk hest i Win2k2.exe filen i windows\system32 mappen. Norton antivirus kunne ikke reparere eller slette filen. Den har jeg så slettet gennem fejlsikret tilstand i windows, samt slettet dens"load" i regisreringsdatabasen. Opstår der nogle problemer ved at slette denne fil, dvs. er det en vigtig fil for windows eller var det bare selve virussen?

Hvad gør jeg?
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. december 2002 - 20:37 #1
Prøv at gennemføre en repair med den orginale win 2000 CD. (en installation ned oven i sig selv)
Avatar billede orkanen Nybegynder
19. december 2002 - 20:40 #2
Jeg bruger windows xp. men windows har ikke brokket sig over den manglende fil
Avatar billede iphase Nybegynder
19. december 2002 - 20:44 #3
Dont worry... den fil betyder intet..
Avatar billede orkanen Nybegynder
19. december 2002 - 20:49 #4
Hvad dækker filen over da?
Avatar billede iphase Nybegynder
19. december 2002 - 21:03 #5
intet det er virusen... jeg har ikke den film in min winxp. og navnet på filen er intet sigenden i forbindelse med microsoft produkter. så skal det da lige være et tredije parts program du har installeret som ikke virker efter du har slettet filen..
Avatar billede orkanen Nybegynder
19. december 2002 - 21:11 #6
Hvorfor kan den ikke slettes på normal vis men kun gennem fejlsikret tilstand? er dette normalt i mulige kommende tilfælde for det var et sats med fare for at smadre vigtige filer?
Avatar billede orkanen Nybegynder
19. december 2002 - 21:54 #7
tak for hjælpen. point går til dig iphase