Avatar billede themustangman Nybegynder
19. december 2002 - 19:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Meninger om TEC Ballerup!!!

Da jeg lige i dag er blevet totalt uretfærdigt behandlet på den omtalte skole under min uddannelse som datafagtekniker, så ville jeg lige starte en debat herinde.

Altså hvis nogle er jer går på denne skole som it-supporter/dafagtekniker/SKP.
Så ville jeg godt høre om jeres meninger, eller efaringer med denne???
Avatar billede themustangman Nybegynder
20. december 2002 - 09:08 #1
Er der ingen?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
20. december 2002 - 09:59 #2
jeg har ikke haft nogle problemer.
jeg blev færdig som it-supporter her i oktober.
Avatar billede themustangman Nybegynder
21. december 2002 - 12:33 #3
Closing time
Avatar billede nordvest Nybegynder
30. december 2002 - 23:04 #4
TEC Ballerup STINKER GRUSOMT

jeg er selv igang med IT supporter uddannelsen og skal på 5 skoleperiode her på mandag og glæder mig da det er det eneste sted på skolen der er en chance for bare og finde så meget som en enkelt kompetent lærer, da de fleste lærer på på den skole generelt ikke fatter en skid