Avatar billede promotion Nybegynder
20. oktober 2000 - 16:29 Der er 6 kommentarer

LPR print og windows 2000 problemer

Hvordan får jeg LPR print til at virke fra windows 2000 til en AIX 421. Jeg har aktiveret TCP/IP print service og simple TCP/IP printing.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:47 #1
jeg er ikke helt sikker på hvad en AIX421 er, meeen et andet spørgsmål kunne jo så være hvad du helt konkret vil have ? win2k som print server eller ?
Avatar billede svindler Nybegynder
25. oktober 2000 - 09:56 #2
Du går ind i properties for printeren og sætter parametrene op under \"ports\". Du skal formode sætte det op som en raw-printer.

Jeg går ud fra, at du kender til lpr i forvejen og er sikker på, at aix-enden er iorden?
Avatar billede svindler Nybegynder
25. oktober 2000 - 14:17 #3
Har du noget imod at uddybe dit problem?
Hvor langt er du selv nået?
Avatar billede promotion Nybegynder
25. oktober 2000 - 15:14 #4
Sagen er løst.

Tak for input.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:37 #5
selv tak, hvis problemet er løst, lukker du så ikke spørgsmålet ??
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. januar 2001 - 11:30 #6
Luk venligst dit spørgsmål.
Hvis du har fået et brugbart svar så accepter det.
Har du derimod ikke fået et brugbart svar så lav selv et og accepter dit eget svar.
Har du ikke fået svar men ønsker og lade dette spørgsmål så lad det fortsætte.

(Mere fordi så hjælper du eksperten med ikke og få for mange \"glemte\" spørgsmål)