Avatar billede soes Nybegynder
18. december 2002 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Kommentar til design

Hvis du har nogle konstruktive kommentar til denne side, http://www.unionpc.dk/test/default.htm, saa er du meget velkommende til at komme med dem.

Jeg ved godt at det er et meget traditionelt layout/design, saa hvis du har en eller flere ideer til hvordan det kan goeres mere intressant saa kom endelig med dem.

Mvh.
Soren Sondergaard
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 20:31 #1
(1) Et meget traditionelt layout, men som samtidig er meget enkelt.

(2) En smart ramme du har lagt rundt om siden altså den stiple linie. Synes det er vigtigt at den er der for at holde lidt sammen på designet

(3) Jeg kan godt lide de lidt udtonede farver du har brugt

(4) Du kører med to navigationssystemer en vertical og en horizonzal, hvilket godt kan være lidt forvirrende.
Avatar billede pyha Nybegynder
18. december 2002 - 20:37 #2
Glimrende farvevalg.
Var det ikke en ide med en mouse-over i menuen til venstre?
Toolbaren er en smule "sammenklumpet" lav større afstand imellem punkterne.
Den stiplede linie springer i øjnene - prøv med en fuldt optrukket linie.

Go' Jul...
Avatar billede soes Nybegynder
18. december 2002 - 21:26 #3
jeg vil lige proeve at aendre paa noget af det som i har kommenteret, jeg vender frygteligt tilbage engang i morgen
Avatar billede loss Nybegynder
18. december 2002 - 22:10 #4
Kool design, med dejlig bløde farver (hvis der er noget der hedder det)..

som nævnt mangler der en mouseovereffekt på menuen til venstre, og den mouseover effekt du har på toolbar, passer slet ikke ind.. den røde farve er lige lovlig skrap...
Avatar billede lish Nybegynder
19. december 2002 - 01:28 #5
1)Du skulle prøve med en "standard menu", den bliver meget hurtigt uoverskuelig.

2)Din menu tager for meget plads.

3)Dine farver er pæne, de er dejlige pasive, så man kan koncentrere sig om den tekst der kommer til at stå.
Avatar billede kegud Nybegynder
19. december 2002 - 11:56 #6
medmindre menu-tekst bliver bedre så skal menuen være smallere
og den dotted border skal være solid, det andet ser forkert ud.
Ellers er det et fedt design, som jeg godt kan li.
Avatar billede soes Nybegynder
19. december 2002 - 19:21 #7
jeg har nu uploadet en ny version med nogle af rettelserne.
hvad der ikke er blevet rettet endnu er
- menu til venstre med hover effekt, skal lige have den drejet en ekstra gang
- jeg har bibeholdt foldud menuen da man derved har mulgihed for at gruppere de forskellige produkter, og forsoege at skabe et overblik istedet for en meget lang liste.
Det skal lige siges at dette ikke er det indhold der kommer til at praege siden naar den skal tages i brug!

har i nogle flere kommentar saa er i velkommen til at komme med dem.
Avatar billede kegud Nybegynder
19. december 2002 - 19:25 #8
nydelig, meget nydeligt. I top-logoet, ryk teksten en lille smule længere ind, så den starter 2-3 millimeter inde, det andet sted ud som om du har fejlet da du lavede det (:
Det er sådan det eneste jeg kan se som mangler, det er en meget stilfyldt side.
Avatar billede soes Nybegynder
19. december 2002 - 20:11 #9
i faar allesammen mange tak for jeres kommentar. De har alle vaeret gode og konstruktive. Hvis du er braendt inde med en kommentar, saa bare kom med den.

mvh Soren Sondergaard