Avatar billede loffe2 Nybegynder
18. december 2002 - 19:36 Der er 19 kommentarer

Søger C programmør

Hej

Jeg ejer mit eget firma og jeg søger C programmør, hvor jeg har løbende opgaver, der skal løses, dog er det ikke store opgaver, som tager lang tid, men SMÅ opgaver.

Jeg har allerede den første opgave, så hvis du er interesseret i en hurtig lille opgave, som skal løses inden torsdag klokken 23:00, så kontakt mig pr. mail:

dsl32171@vip.cybercity.dk
Avatar billede loffe2 Nybegynder
18. december 2002 - 19:37 #1
Den første opgave er i C++
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2002 - 19:42 #2
Hvad laver du så i firmaet...?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
18. december 2002 - 19:43 #3
Hvad går den første opgave ud på?
Avatar billede loffe2 Nybegynder
18. december 2002 - 19:43 #4
Udvikler PHP/MYsql, det er lidt forskel ;o(
Avatar billede loffe2 Nybegynder
18. december 2002 - 19:43 #5
det=der
Avatar billede loffe2 Nybegynder
18. december 2002 - 19:45 #6
kontakt mig pr. mail
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
18. december 2002 - 19:48 #7
Kan du ikke skrive det her så alle kan se det?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
18. december 2002 - 20:12 #8
Hej.

Når du siger lille hvad mener du så er det sådan så man kan lave det på en aften eller er det sådan så man skal tage fri morgen for at nå det ???

og hvad med betaling osv ???

/Thomas
Avatar billede sif4ever Nybegynder
18. december 2002 - 22:49 #9
Tjek mail
Avatar billede loffe2 Nybegynder
19. december 2002 - 16:39 #10
Deadline er rykket til lørdag eftermiddag, så hvis du er interesseret, så kontakt mig hurtigst muligt....

Jeg mangler stadig en opgaveløser!
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. december 2002 - 17:08 #11
vi kan formidle professionale C-programmør, men det er mest til
Kbh-området.

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede sif4ever Nybegynder
20. december 2002 - 23:15 #12
Tak til SIF4ever
Avatar billede sif4ever Nybegynder
20. december 2002 - 23:16 #13
Eller hvad? Har jeg ikke løst din opgave?
Avatar billede loffe2 Nybegynder
21. december 2002 - 00:17 #14
Fantatisk arbejde sif takker og giver lige din nogle point for din flotte indsats
Avatar billede eagleeye Praktikant
22. december 2002 - 02:56 #15
loffe2 og sif4ever jeg vil gerne hvade en forklaring på hvorfor de to brugernavner er registreret på samme PC. Det er ikke tilladt at havde mere end et brugernavn her på eksperten.

Hvis i ikke kommer med en god forklaring på forholdet mellem jer, slettes jeres bruger profiler.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
22. december 2002 - 13:36 #16
loffe2 du må ikke give sif4ever point for dette spørgsmål da der er tale om en løsning som ikke er tilgængelig på eksperten. Det står i reglerne som kan se her http://www.eksperten.dk/regler.phtml og bemærk specielt regl 2.1.13 i dette tilfælde.

Så hvis du acceptere sif4ever's svar så vil det blive betragtet som ulovlig point overførsel.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
29. december 2002 - 14:12 #17
Da der ikke er kommet en ordentlig forklaring fra sif4ever/loffe2, deaktiveres begge brugere
Avatar billede fcs Novice
29. december 2002 - 14:12 #18
Soryy, manglede

FCS/Coadmin
Avatar billede zay Nybegynder
02. november 2005 - 12:47 #19
jeg har også behov for en C-programmør kan du ikke lige kontakte mig

bobby@royal.net