Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MUSSE-TEST ! !

Hej Alle !

Jeg er i den situation at jeg skal ud købe en mus (udelukkende til gaming), og jeg står og vagler mellem en <Logitech mx500 optical mouse> og en <Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0>, på EDBpriser ligger de meget tæt og der blir sagt både positive og negative ting om begge mus´, så nu vil jeg hører om én af jer kender til en test hvor begge disse mus er med.

På forhånd tak fra Simon Larsen
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:13 #1
FFS glemte point, jeg har oprettet et nut spørsmål med point
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
18. december 2002 - 19:14 #2
så luk dette
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:14 #3
nyt *
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:14 #4
how ?
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:14 #5
har selv to m$ mus. den originale intellimouse explorer og wireless desktop wheelmouse (den med det trådløse tastatur). Den første virker upåklageligt og har gjort det i laaang tid (et par år eller noget?). Den anden er fra lige før sommerferien og jeg har droppet at bruge den. Den sidste er forresten ikke optisk og den første er ikke trådløs.

Til sidst ville jeg nok gå efter en logitech, da jeg har hørt meget bedre om dem.

ps. var det ikke en ide med nogen point?? 0 point er sq lidt tamt!
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:14 #6
det skulle så være et ?
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
18. december 2002 - 19:18 #7
læs den første komentar !!!!!
Avatar billede fcs Novice
18. december 2002 - 21:55 #8
Shadowhunt3r>> Lige en lille bemærkning. I fremtiden kan du bare klikke på pointantallet i dit spørgsmål, så skulle du få mulighed for at sætte pointantallet op - så behøver du ikke at oprette et nyt spørgsmål ;-)

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin