Avatar billede melange Nybegynder
18. december 2002 - 16:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hurtigt internet

Jeg faldt lige over siden www.dkwebonline.dk og må sige at jeg er ret overrasket over at folk tør lade sig hoste af dem.
Nå, men jeg klikkede mig ind under "profil" for at læse lidt om hvem de var, og her fandt jeg:
"Linietilgangen er på hele 250GB og er en af de kraftigste og hurtigste i Danmark. "

250 GB! det er godt nok meget. Så vidt jeg ved kan selveste Jubii klare sig med 2 GB, så enten har dkwebonline vel været lidt optimistiske da de købte internet, eller også lyver de.
Nogen som kan svare på det ?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
18. december 2002 - 16:41 #1
Den er nu kun på 100mb, et netkort kan vist ikke klare mere tror jeg ...
Avatar billede Noone Nybegynder
18. december 2002 - 16:48 #2
Man kan få Gigabit netkort, og man kan sikkert også få nogle der kan klare adskillige gigabit, prisen er en anden sag ;)
Avatar billede verden Nybegynder
18. december 2002 - 16:53 #3
Det skulle efter sigende være rigtigt. 250GB så skulle man vist være sikret langt ud i fremtiden.
Der har været 1 giga netkort på markedet i et godt stykke tid. Også til private.

Fx. Dell Optiplex bliver leveret med et sådan onboard netkort
Avatar billede totaliorden Nybegynder
18. december 2002 - 16:54 #4
argh! sygt
Avatar billede Noone Nybegynder
18. december 2002 - 17:00 #5
Debitel Tyskland
Karlebo kommune
TV2-Lorry
Siemens Tyskland
Statiol Norge
Scandline
Sparkassen, Rigsarkivet
Karlebo kommune
Farum Midtpunkt
Nordisk Energipartner A/S
USG Danmark
Statiol Norge
VUC
DTU Dimac Imaging
Scandline
Svendborg Sparekasse
OddFellow Ordenen Aalborg

Se antallet af dobbeltgængere på deres referance liste... Lidt pudsigt ;)
Avatar billede kenp Novice
19. december 2002 - 11:22 #6
og lige nu er deres server nede :) man kan ihvertfald ikke komme på deres side!!
Avatar billede xyborx Nybegynder
19. december 2002 - 11:25 #7
Det er nok fordi dit link har skaffet dem mere end de 5 besøgende deres linie kan klare.. :D
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 14:25 #8
husk at lukke spørgsmålet igen!!
Avatar billede melange Nybegynder
16. maj 2003 - 16:49 #9
ingen svar, så jeg lukker selv.

Er der nogen som føler sig trådt over tærene, så sig til.