Avatar billede himself13 Nybegynder
18. december 2002 - 15:20 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

En bot??

Hej,
Er der ikke nogen som kan hjælpe med en mIRC bot?
Evt. tilsendt til mig pr. email eller et direkte link til stedet hvor den downloades...??
Avatar billede rxe Nybegynder
18. december 2002 - 15:32 #1
Der findes mange forskellige (m)IRC-bots.
Jeg ved ikke hvad du primært vil bruge den til, men du kan prøve at se denne side: http://ybbot.chatcircuit.com/.
Der er også masser af mIRC-scripts, bots mm inde på http://mircx.com.
Du kan lige skrive, hvad den primært skal bruges til.
Avatar billede himself13 Nybegynder
18. december 2002 - 15:48 #2
Det skal være en hostet bot, til en "channel" på Quakenet
Avatar billede zinus Nybegynder
18. december 2002 - 16:58 #3
join #feds på Qnet og læs topic
Avatar billede tubber Juniormester
18. december 2002 - 17:05 #4
Hvad skal botten kunne ?
Avatar billede rxe Nybegynder
18. december 2002 - 17:14 #5
Hvad er der med #feds' topic?
Avatar billede rxe Nybegynder
18. december 2002 - 20:15 #6
Prøv at spørge på #Bad_T eller #Nordicbots på QuakeNet. De tilbyder bots som er på hele tiden.
Avatar billede itckongen Nybegynder
18. december 2002 - 22:46 #7
Er L eller Q på Quakenet ikke gode nok til dit formål?
De fås på www.quakenet.org , hvis du ik allerede vidste det :)
Avatar billede tubber Juniormester
18. december 2002 - 22:54 #8
L eller Q er vel det man kalder en serverbot til at holde kanaler med, det kunne jo være han ville have en bot, der kunne give oplysninger om gameservere og ladders osv....

/Tubber
Avatar billede itckongen Nybegynder
18. december 2002 - 22:57 #9
Ja, derfor skriver jeg også
"Er L eller Q på Quakenet ikke gode nok til dit formål?"
Jeg aner ik hvad han skal bruge botten til, hvis det er for at opretholde en chan så er L eller Q udemærket til det.
Avatar billede tubber Juniormester
18. december 2002 - 23:03 #10
Til at give oplysninger på request om forskellige game servere, ladders brugere af kanalen......klan info.....news, hvad ved jeg......

Du kan da ikke bare sige at L eller Q er gode nok, uden at vide hvad hans formål er......
Avatar billede itckongen Nybegynder
19. december 2002 - 02:12 #11
Så læs dog hvad jeg skriver!!!
Du vrøvler, jeg skriver ikke at de er gode nok men spørger mere om de er gode nok til det han skal bruge den til.....
Desuden er det vel ligegyldigt med alt det her pladder, det er ik dig der skal ahve hjælp men derimod himself13.....
Avatar billede icebone Nybegynder
20. december 2002 - 19:39 #12
himself13, hvilken bot soeger du?
Avatar billede himself13 Nybegynder
20. december 2002 - 20:02 #13
En bot som er hosted, og som jeg kan få sat op på min side, og den eneste den ellers skal er at oppe mig når jeg kommer ind...
Avatar billede himself13 Nybegynder
20. december 2002 - 20:02 #14
Og ja L og Q kan da godt bruges men jeg har ikke 5 personer til at idle...
Avatar billede himself13 Nybegynder
20. december 2002 - 20:15 #15
Kan man ikke få en bot selvom man ikke har 5 til at idle??
Avatar billede himself13 Nybegynder
20. december 2002 - 20:16 #16
Håber på et svar...
Avatar billede tubber Juniormester
20. december 2002 - 21:04 #17
Det er svært at få en hosted bare sådan.....

Men kender du en med en adsl der står online hele tiden så kan man lave en mirc bot der gør det for dig.....

on 100:JOIN:#:{
/op $chan $nick
/notice $nick You have been op because you is chan admin
}

og i users sætter du din level:

100:ident@host.dk

eller har du fast ip så:

100:ident@*.*.*.*

du kan se hvad mirc kender dig med ved at skrive :
/whois ditNICK
Avatar billede tubber Juniormester
20. december 2002 - 21:05 #18
den med on join skal stå i remote