Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 14:33 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Design søges

Grunden til at jeg søger et design er fordi at jeg selv ikke er god til at lave designs.
Designet skal være med lyse farver, da jeg er blevet træt af mørke. Som sagt er jeg ikke ret god til designs, derfor bestemmer i grafiker hvordan det skal se ud.

Logo teksten skal være : "Micromedia". Under teksten, hvis i kan lave sådan en computer lavet ØJE, så ville det være godt, fordi at Øjet skal være kende tegnet for Micromedia.
Ellers andet så må i endelig spørge.
Tak på forhånd.
Avatar billede cdc Novice
18. december 2002 - 14:37 #1
er dette jeres side: http://www.micromedia.dk ellers må i undersøge markedet for navne før i laver et
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 14:49 #2
Nej det er ikke min side. Det er bare mig ikke I. Jeg har bestemt mig at det skal hedde: "MiroMedia" istedet.
Avatar billede ladyhawke Novice
18. december 2002 - 15:19 #3
bare lige for en ordens skyld:
http://www.miromedia.co.uk/flash/index.htm
Avatar billede ladyhawke Novice
18. december 2002 - 15:20 #4
Inden du vælger et navn så prøv i det mindste en googlesøgning efter navnet, så du kan se om det er brugt før...
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 15:26 #5
okay.. nu fandt jeg på et navn og mener ikke at andre har det. Nemlig "Microfusion".
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 15:27 #6
Nå, det var taget alligevel. Så det bliver: "MicroDeluxe".
Avatar billede cdc Novice
18. december 2002 - 15:29 #7
tror lige du skal finde et navn først og derefter lave et spm. :o)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. december 2002 - 15:32 #8
Armena: er dit "firma" eller hvad det nu er et Softwahere firma ?

er bare lidt Intraseret :D
Avatar billede cdc Novice
18. december 2002 - 15:32 #9
MICRODELUXE kan være et reg. varemærke
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. december 2002 - 15:35 #10
MICRO SYSTEMS :)
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 15:42 #11
www.denn.dk > ja Mit eget lille firma er et software firma. Da Microdeluxe kan være et varemærke, hedder firmaet nu: "MiroFusion".
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. december 2002 - 15:49 #12
OK.. Hvad for nogle Produkter har du ? Er det små progammer eller store ?

Kategori ?
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 15:51 #13
www.denn.dk log på msn så kan vi snakke om det der. Jeg har tilføjet dig.
Avatar billede reesedk Nybegynder
18. december 2002 - 15:56 #14
Microdeluxe er ikke registreret.
Micro D-Luxe er det tætteste

Mere hvis du hellere ville ha' Microdeluxe som navn ;)
Avatar billede reesedk Nybegynder
18. december 2002 - 15:57 #15
Ups, lidt sort beskrevet. Micro D-Luxe er registreret, men som det tætteste på Microdeluxe
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 16:06 #16
reesedk og alle andre> Dette spm handler om et design til mig og ikke et navn til mig. Har som sagt fundet på et navn: "MiroFusion", som ikke bruges af andre.
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 17:32 #17
Altså det var ikke hård ment.
Avatar billede reesedk Nybegynder
18. december 2002 - 20:22 #18
I know,- var osse bare ment som en indskudt bemærkning ;)
Avatar billede sukos Juniormester
18. december 2002 - 20:25 #19
Hvad med at registrere et navn/navnet og så vende tilbage, som foreslået tidligere?
Det andet her har vist skabt mere forvirring end design! :O)
Avatar billede armena Nybegynder
18. december 2002 - 21:19 #20
Okay, så lukker jeg her nu, og opretter et nyt spm angående det samme. Så kan jeg lige finde på et ordenligt navn til mit lille firma.