Avatar billede no-shit Nybegynder
18. december 2002 - 13:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken fladskærm?

Jeg står og skal bruge nogle 15" fladskærme til en messe og der er det et krav at foden kan afmonteres og den skal være stort set firkantet (altså bare lige kanter). Det største problem er at finde en uden betjeningsknapper på fronten. De skal helst være gemt så godt at der ikke kommer nogle og "piller". De skal bruges til at køre video og derfor skal der være video indgang.

Kan en sådanne skærm fås?
Avatar billede asmodeus Nybegynder
18. december 2002 - 13:22 #1
Samsungs 15" modeller kan man afmontere foden på - kig på www.edbpriser.dk og se hvilken pris/model der passer til dig!

mvh/
Asmodeus
Avatar billede ctacta Nybegynder
18. december 2002 - 14:58 #2
Det er rigtigt at Samsungs fod kan tages af, men der er knapper på fronten.
Desuden finder du IKKE nogen med analog indgang til video. Kun deres monitor med tv-tuner har denne feature og der er også knapper på fronten, og ingen fod du kan pille af.

Jeg tror ikke at der findes en skærm der lever op til dine krav.

"Filmen" knækker på kravet om analog indgang til video.
Avatar billede cesar_dk Nybegynder
18. december 2002 - 15:07 #3
http://www.eyegonomic.dk/ de har de fede skærme! De koster også lidt men de spiller totalt!
Avatar billede asmodeus Nybegynder
18. december 2002 - 16:40 #4
Neovo har lavet en 15" fladskærm med S-video og kombineret video indgang. Du kan godt afmontere foden, men den har stadigvæk knapper på fronten. Den kan købes i Electric City og Fona for ca. 4500 kr

mvh/
Asmodeus
Avatar billede toocool Nybegynder
18. december 2002 - 22:18 #5
Hvad med at køre video gennem en pc? SÅ løser du jo det problem...

Så kunne du evt. kigge på MAG skærme. De er ganske fornuftige og koster ikke det vilde...
Avatar billede no-shit Nybegynder
19. december 2002 - 11:07 #6
Tak for de mange svar, men jeg har desværre ikke fundet en endnu... Den skal leve op til samtlige at kravene. Men arbejder på at finde en plasmaskærm (tv) med indbygget dvd istedet, da det nok vil kunne løse mit problem. Lukker spørgsmålet.
Avatar billede toocool Nybegynder
19. december 2002 - 23:15 #7
eller en plasmaskærm uden dvd, og så en lille dvd fra sony til at sætte på vægen. Tror det vil spare dig ca. 20 kilo