Avatar billede sandra24 Nybegynder
18. december 2002 - 13:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sms fra nettet..

hvor kan man sende sms fra nettet af, et sted som der virker.. coolsms virker ikke lige nu..
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. december 2002 - 13:05 #1
De fleste mobiludbydere har lukket for sms fra Internettet,  umulig sag til de fleste telefoner.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 13:05 #2
www.tdcmobil.dk - gælder også for ikke tdc abonnenter. Sende tiden er meget hurtig
Avatar billede sthen Nybegynder
18. december 2002 - 13:05 #3
ingen steder

teledanmark har stoppet det, med mindre webstedet betaler en del $$$ for denne service.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 13:06 #4
Direkte link: http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

www.tdcmobil.dk klikker du på "klik ind" i venstre nederste hjørne.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. december 2002 - 13:09 #5
Hejsa Coolsms.dk er snart oppe igen.
Men deres betalingssender virker allerede. Kan virkelig anbefales!

/Rasmus
Avatar billede sandra24 Nybegynder
18. december 2002 - 16:06 #6
der skal man jo ha et tdc nummer for at kunne logge ind der
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 16:49 #7
sandra: Hvorfor skal man det, mit er ikke et tdc nummer og jeg kan fint logge ind. Du skal bare tilmelde dig, og så kører det bare
Avatar billede sandra24 Nybegynder
19. december 2002 - 07:48 #8
tak jakob ;o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. december 2002 - 07:53 #9
sandra: Ja det siger jeg også. Det er egentlig lidt underlig at alle kan benytte sig af deres tjeneste, uanset abonnement og operatør
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
19. december 2002 - 09:36 #10
Nej, det er det vel egentlig ikke ;)
Avatar billede moreless Nybegynder
19. december 2002 - 15:27 #11