Avatar billede jroi Nybegynder
18. december 2002 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash Feedback på design og brukervennlighet

Ønsker tilbakemelding på min flash side. Lytt gjerne til musikken også (meg og min kone)

http://home.no.net/jroi/
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. december 2002 - 12:46 #1
lidt kritik :)

Dine links har jeg ikke helt fundet ud af endnu.  Hvis man skal have contact frem skal man holde mus knappen nede før den viser siden.
Syntes også dine mouseover er underlige  både på links og dit control panel  lige som at designet rykker sig.

Selve designet er meget enkelt som enlig ikke er en dårlig ting, men syntes at farvesammensætningen ikke er så god. Neongrøn, rød og lilla  spiller ikke så godt sammen :)

Musikken  syntes den er fed det jeg har hørt, men er også en lille pop dreng ;)  lidt i stil med  sleeper, echobelly  syntes jeg  lækkert.
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. december 2002 - 12:47 #2
mange lige at sige at jeg syntes din tekst i main window  er lidt svært at læse
Avatar billede jroi Nybegynder
18. december 2002 - 15:56 #3
Det neongrønne displayet vil jeg skal se ut som et digitalt display. Kanskje en gul/orange farge vil være bedre... Texten rykker når man spiller av sanger, men jeg vet ikke hvorfor. Flash klarer ikke mange bevegelse samtidig tror jeg. Enig i teksten

takker