Avatar billede kepsus Praktikant
18. december 2002 - 08:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

msn ved spedstream 2601

hej, jeg har snart prøvet alt (næsten, kan man få voice i msn /eller icq til at virke hvis man bruger en speedstream 2601 fra tdc, jeg syntes jeg har prøvet at åbne for alle de porte der har stået om, i de andre spørgsmål vedr dette emne. hvis jeg køre uden om routeren virker det fint. Så det må ha npget at gøre med den
Avatar billede jimd Nybegynder
18. december 2002 - 08:56 #1
Det er en begrænsning i routeren der gør at det ikke er muligt. Det er f.eks. heller ikke muligt at sende filer over msn med SS2601. Hvis du vil have en router hvor det er muligt så check evt. Cisco 806. Den koster lidt mere (100.- pr. måned) men den har en del mere funktionalitet + indbygget 4 port switch.
Avatar billede kepsus Praktikant
18. december 2002 - 09:02 #2
det var et klart svar.  tak!!!!!