Avatar billede kane Juniormester
18. december 2002 - 08:09 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

ringenes herre ring

Kender i en Guldsmed der har en ringenes herre ring MED indgravering?

Jeg Ved at den "Ægte" ring fra JensHansen.com ikke har en indgravering, så jeg ville lige høre om der var nogle der kendte til en guldsmed der havde sådan en.

Gerne en smed som er på nettet.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 08:44 #1
Du skal da ud og have fat i den rigtige ring, den der blev brugt i filmene. Der er ikke så lang tid siden at den blev solgt på en auktion.
Avatar billede kane Juniormester
18. december 2002 - 08:58 #2
;)

ja ja men jeg ikke lige 1.200.000.000 til den slags ;)

eller hvor meget den nu blev solgt for.

jeg kan godt klare det med mindre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 09:00 #3
jeg kan ikke lige huske hvad den blev solgt for, men min vurdering var at det ikke var så forfærdelig meget
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. december 2002 - 09:21 #4
http://www.badalijewelry.com/tolkien.htm

480$ for en 14kt guldring.

/J
Avatar billede kane Juniormester
18. december 2002 - 10:12 #5
ja godt bud, dog lige i overkanten i pris.

et dansk bud ville være lækkert
Avatar billede nstenberg Nybegynder
18. december 2002 - 13:43 #6
Gad vide om der også er et sted hvor man kan købe silmariller :-)
Avatar billede ctacta Nybegynder
18. december 2002 - 15:03 #7
I overkanten siger du? 14 karat håndarbejde for 480US$ = 5000,- kr.!!

Du har vist ikke forstand på hvad guld koster og hvad en smed med rimelighed kan forlange *LOL* Gab hvor er der bare mange naive mennesker.

VEnt til Aldi får en plastisk model på tilbud i næste uge! *G*
Avatar billede kane Juniormester
18. december 2002 - 15:15 #8
du må sku da være tosset
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. december 2002 - 15:18 #10
hclausen>> ja, men den bliver kun solgt i USA og Canada:-(

/J
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. december 2002 - 15:20 #11
Du glemte at skrive at den´sendes ikke udenfor US område.
Så det  bliver lidt svært at få fat i den til den pris.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. december 2002 - 15:28 #12
Men mon ikke der er danske foretninger der tager den hjem,jeg har godt nok en der ligner, men der mangler inskriptionen, og så vejer der 10,3 gram.