Avatar billede johnnyboy Nybegynder
17. december 2002 - 21:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lås er knækket i enden på twisted pair kabel

Hej

Kender I ikke det problem med, at plasticlåsen i enden på twisted pair kablet knækker af, så kablet ikke låser i porten?
Er det evt. muligt og nemt at lave det igen?
Avatar billede casualty Nybegynder
17. december 2002 - 21:43 #1
Fyld porten op med kontaktlim, vent ti minutter, prop kablet i, tag det aldrig ud igen.....

Mvh Casualty
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
17. december 2002 - 21:45 #2
Casualty >> :) Jeg tror, at du har ret.... Der findes nok ingen måde at reparerer sådan et stik - men hvis der gør har jeg de første 10 stik, der skal reddes :/
Avatar billede isbjerg Nybegynder
17. december 2002 - 21:47 #3
eller klip enden af, få fat på en crimp-tang og et nyt stik. Så er det bare at sætte det nye stik på en crimpe

Hvis du er i nærheden af Østerbro så kan du komme forbi og låne min i 2 minutter :-)
Avatar billede kfz Nybegynder
17. december 2002 - 22:04 #4
isbjerg >> hvor kan man købe en crimp-tang og nye stik(vil gerne selv lave netkabler, men kan ikke finde et sted at købe udstyret)
Avatar billede isbjerg Nybegynder
17. december 2002 - 22:20 #5
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
17. december 2002 - 23:03 #6
Ja, nu virker det sku' - den falder ikke ude igen! Fedt! .....eller noget ;o)
Mener at stikkene er det dyreste på kablet? Lige før det ikke kan betale sig så...
Avatar billede tubber Juniormester
17. december 2002 - 23:04 #7
I kan jo også kigge på QXL.dk.......for dem der ikke kender det så er det en aktion.....

F.eks. så er der en tang her som slutter om 21 timer.....
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/U1017743364/_39166022/SR186-275-27AAB62620069C/

Jeg ved ikke om det er billigt eller ej, da jeg ikke ved hvad en tang koster ellers.....

/Tubber
Avatar billede kfz Nybegynder
18. december 2002 - 07:33 #8
isbjerg >> thanx
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
18. december 2002 - 17:50 #9
Jeg lever med det..:o(