Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 21:24 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Feedback på Portal

Hej.

jeg er igang med www.2cwd.dk, en ny portal.

Det kunne være rat hvid jeg kunne få lidt feedback på den.
Måske hvad der kunne laves om eller noget andet :)

Venlig Hilsen
2CWD
Avatar billede n!nja Nybegynder
17. december 2002 - 21:30 #1
Det ser godt ud - fint med en side hvor man har mange nyttige ting samlet. Syntes det er en skam at den tynde sorte border ikke også er på den øverste del af siden (det hvor logoet og banneret er).
Avatar billede n!nja Nybegynder
17. december 2002 - 21:33 #2
Pænt logo iøvrigt :-)
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 21:35 #3
tak. den sorte border kan jeg ikke få der op, lidt surt men det går vel
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. december 2002 - 21:41 #4
Skal du ikke lige lukke den her først: http://www.eksperten.dk/spm/293656  efter min mening ligner de to spørgsmål hinaden utrolig meget. Og i følge reglerne må man ikke åbne flere af samme spørgsmål
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. december 2002 - 21:42 #5
Hejsa

Det ser utrolig godt ud :)... Kan godt lide faverne sammen. Jeg synes bare den annonce du har er lidt "dum". Den har en underlig form for pegefølsomhed...
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 21:44 #6
det har jeg ikke set.. det er nok min ven som er med til at lave siden. den fisk :)
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 21:45 #7
mosegris: så skal den lille annonce væk :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. december 2002 - 21:49 #8
Kanon :D
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 21:53 #9
kl. 22.30 give jeg min 100 point til jeres feedback.
Så der lidt tid tilbage.

Jeg siger tak de feedback der er kommet.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
17. december 2002 - 22:04 #10
http://www.2cwd.dk/url.htm

Når man trykker på "Send" knappen kommer der en javascript fejl.

Iøvrigt er der ingen validering på felterne, det virker lidt uproft, eller er der måske javascript valideringen der fejler?

Ellers flot side :)

Dog kunne den bruge en sort border i toppen af siden som n!nja siger.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. december 2002 - 22:06 #11
(1) En meget enkel og efter min mening lidt kedelig side.

(2) Du har et logo med nogle pæne farver, så brug da dem i dit design, det vil give noget mere liv til siden

(3) Ser man på selve indhold og navigationen så er den helt ok, men når siden nu handler om cool webddesign, kunne man jo godt lave noget cool.
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 22:20 #12
Man kunne jo også sige at siden hed - 2 Cyber World Disk :)
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 22:21 #13
10 min tilbage :)
Avatar billede 2cwd Nybegynder
17. december 2002 - 22:31 #14
mosegris: 100 point

siger tak til alle...
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. december 2002 - 22:32 #15
Uha! Jeg siger mange tak. Held og lykke med projektet.

Venligst
Rasmus Lind
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 05:43 #16
2cwd : Jeg synes at det er en meget mystisk accept du har på vores vurderinger. Du får mange gode forslag og kommentare til din side, og alligevel giver du den kun til én enkelt person, som om det vi andre siger er forkert
Avatar billede 2cwd Nybegynder
18. december 2002 - 06:38 #17
hvordan gir man point til flere ?
Avatar billede n!nja Nybegynder
18. december 2002 - 06:55 #18
Under "avanceret" har du mulighed for at dele pointene mellem de svar der er givet...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. december 2002 - 07:03 #19
2cwd: Det er op til dig, men egentlig så burde mosegris.dk give dig nogle af pointene tilbage som du så kan fordele ud til de andre personer.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. december 2002 - 11:42 #20
Havde ikke set at I havde lagt svar, men kan godt se at I bør ha' lidt!
http://www.eksperten.dk/spm/296008