Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 20:48 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Udarbejdelse af banner

Jeg skal bruge et flot banner til en website som jeg er i gang med at lave til mit firma.

Det er et revisionsfirma. Det skal passe til den grå farve med koden "999999".

Jeg har nogle billeder som i kan benytte til at lave banneret med, de kan alle hentes her:
http://www.edelbo.dk/edelbo.zip

Mit eneste krav er at følgende to billeder indgår:

01-foto & edelbo-logo

Edelbo-logo må I dog meget gerne lave om, så det passer ind i Jeres banner, bare det benytter de samme farve som det der ligger i filen, da det stammer fra vores logo!!

Bedste mand/kvinde bliver 100 point rigere.
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 20:50 #1
Glemte lige målene, skal passe til en tabel som er 745 pixel bred og så skal det være 70 i højden. Tak.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. december 2002 - 20:58 #2
vi får point for at gøre noget du får penge for?? Det er vist ikke helt rimeligt...?
Jeg er villig til at hjælpe hvis jeg får en sjat penge. Det er det mest rimelige når jeg gør dit arbejde...
admin@ultraz.dk
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:01 #3
Jeg får desværre ikke noget for det, da det er ren og skær en fritidsbeskæftigelse. Det er grunden til at jeg skrive dette indlæg på denne tid, da jeg arbejder på den i min fritid, så penge kan jeg desværre ikke tilbyde.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 21:12 #4
hmm.... *GG* har selv været i revisions branchen og så dårligt er den altså ikke at de ikke har råd til at få lavet en hjemmeside, så hvis de er fpr nærige til at betale lidt for et logo, er det min opfattelse at så må de sgu undvære....
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:23 #5
Tag et kig på vores website nu. Den er blevet udviklet af nogle prof. og kostede en bondegård. Hvad mener du selv om den?? Pæn, nej vel. Derfor ønsker de ikke at benytte flere penge på det. Men jeg har selv arbejdet meget med website og programmering, og har lavet al koden til den nye side klar, og arbejder nu på opstillingen af siden, men grafik er ikke mit område, derfor håbede jeg på at kunne få noget hjælp nu!!
Men hvis der ikke er nogle som gider hjælpe uden at der skal penge ind i det, så lukker jeg bare nu?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 21:27 #6
må da nok sige at i ikke har været heldige med den hjemmeside der, hvis der er prof. fok der stå bag designet der :)
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:32 #7
Det er det. Den har kostede 15.000 + moms. Det er et firma som lever af at lave websites for firmaer!!
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 21:35 #8
hmm.... lyder ikke lovende :)

ville aldrig give en krone for de i har pt..... men derfra også til at ikke vil give noget for det synnes jeg er vildt.... normalt, når jeg har lavet noget for folk laver jeg et udkast, og den vej rundt sikrer tilfredshed..... det var da en overvejelse for jer.
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:36 #9
questis: Du skriver på din website at du mangler referencer, som du vil udarbejde noget for gratis, kunne du så ikke hjælpe med et banner?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 21:39 #10
nu udbyder jeg ikke banner på den side, men ville måske være noget jeg kunne overveje, send mig en mail, med alle specifikationer, og jeg vil give lyd fra mig i morgen.
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:42 #11
Jeg har sådan set ikke andre specifikationer end jeg har skrevet i dette spørgsmål. Ville være bedre hvis du kunne udarbejde et forslag, så kunne jeg kommenterer det hvis jeg mener at der skal foretages nogle ændringer? På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 21:43 #12
overvejer det som sagt, men hvis du kunne sende mig en mail, så jeg kan kontakte dig gennem denne, giver jeg lyd i morgen
Avatar billede edelbo Nybegynder
17. december 2002 - 21:53 #13
Er hermed gjort!!
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
18. december 2002 - 17:41 #14
--->edelbo
Prøver lidt senere...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede edelbo Nybegynder
18. december 2002 - 21:23 #15
mczlimmer: Lyder rigtig godt. På forhånd mange tak.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
19. december 2002 - 20:31 #16
--->edelbo
Fik sgu ikke tid i aftes, men her er et forsøg...
http://mczlimmer.frip.dk/banner.jpg

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede maninred Nybegynder
19. december 2002 - 21:34 #17
Her er et forsøg fra mig :o9

http://www.cp.starthotel.dk/edelbo
Avatar billede edelbo Nybegynder
19. december 2002 - 22:22 #18
mczlimmer: Er ikke så vild med det hvide der er mellem de enkelte billeder.

Manired: Ser virkelig godt ud. Rigtig godt. Har du lige et par enkelte rettelser. Kan det lade sig gøre at de billeder som der er i højre side, dem som er overstreget bliver sat sammen på en eller anden måde og så et tredie kommer ind helt uden til siden i højre som bliver sat sammen med de to andre, altså så det liger et billede sat sammen af de tre, og stadig med de streger over. Ser virkelig prof. ud. På forhånd tak.
Avatar billede maninred Nybegynder
19. december 2002 - 22:40 #19
her er lige en til http://www.cp.starthotel.dk/edelbo

Arbejder på en rettelse af det første
Avatar billede maninred Nybegynder
19. december 2002 - 23:23 #20
Avatar billede edelbo Nybegynder
20. december 2002 - 07:57 #21
maninred: Det er tredie er virkelig godt. Ang. teksten, kunne du så ikke samle det. Jeg mener, der hvor der står "statsautoriseret revisionsvirksomhed" skal stå lige under "RevisionsFirmaet Edelbo". RevisionsFirmaet Edelbo må gerne være større, sådan så det falder mere i øjene, og så ved jeg ikke rigtig med den hvisde skygge... Men det bliver helt sikkert det som jeg kommer til at bruge.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
20. december 2002 - 12:29 #22
--->edelbo
Det er helt iorden...
Synes egentlig også at manireds er flottere...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede edelbo Nybegynder
21. december 2002 - 14:43 #23
maninred: Har du lyst til at lave de ændringer som jeg har beskrevet?
Avatar billede maninred Nybegynder
21. december 2002 - 15:57 #24
ja der kommer noget i dag.......
Avatar billede edelbo Nybegynder
21. december 2002 - 16:41 #25
Finno, tak.
Avatar billede maninred Nybegynder
21. december 2002 - 19:06 #26
Så er der to nye eksempler:

Større tekst - centreret - med og uden hvid skygge.

http://www.cp.starthotel.dk/edelbo

håber du er tilfreds nu :o)
Avatar billede edelbo Nybegynder
21. december 2002 - 19:21 #27
Jeg er meget tilfreds. Det bliver et af de to, tror nu at det bliver med skygge alligevel. Ligger du ikke lige et svar, så du kan få point?
Avatar billede maninred Nybegynder
21. december 2002 - 19:56 #28
http://www.cp.starthotel.dk/edelbo

sådan :o) my pleasure
Avatar billede edelbo Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:29 #29
mainred: Jeg har lige en bøn til dig. Kan du ikke lige lave en ændring i banner5. Der skal gerne stå statsautoriseret revisionsvirksomhed I/S.

Altså der skal bare tilføjes I/S efter det nuværende.

På forhånd tak!!