Avatar billede hon11 Nybegynder
17. december 2002 - 19:35 Der er 16 kommentarer

Design $$$

Jeg har en hjemmeside: http://www.mats1122.frip.dk/index.html

Jeg syntes ik rigtig at der er noget design over det. Men jeg vil godt have lavet et design til siden.

Hvor meget tror - eller vil i give for at lave et design til siden ?

Designet skal passe ind til et hotornot system.
Avatar billede hono Nybegynder
17. december 2002 - 19:40 #1
Godt nok er det efterhånden ved at blive billigere og billigere at få en hjemmeside, og nogle får endda sådan et design lavet gratis her på eksperten, men at man nu skal til at betale for at lave et design til en anden, er det ikke at stramme den ;P

Hono
Avatar billede donwang Nybegynder
17. december 2002 - 19:42 #2
Kan du ikke lige komme med en pris ide?
// www.simplesolutions.dk
Avatar billede scoty Nybegynder
17. december 2002 - 19:42 #3
Hvormange gange skal vi ses på den, før du giver point.
Lad være med at besvare herinde, ha har oprette fler spørgsmål til denne side, mange gange.

Bl.a http://www.eksperten.dk/spm/294038
Avatar billede donwang Nybegynder
17. december 2002 - 19:43 #4
Er tdaugaard med i projektet eller står han der bare fordi han har lavet scriptet?
Avatar billede cdc Novice
17. december 2002 - 19:46 #5
hon--> tror du ikke at du snart har fået feedback nok på det sitet, og nu skal det laves om, det virker mere som en form for skjult reklame.
Prøv at brug nogle af de idéer og forslag alle sammen er kommet med, og se hvad du selv kan finde ud af.
Avatar billede hon11 Nybegynder
17. december 2002 - 19:49 #6
donwang >> har du nogle sider jeg kan se, som du har lavet ?

tdaugaard har bare lavet scriptet..
Avatar billede donwang Nybegynder
17. december 2002 - 19:52 #7
Næ... De andre sider jeg har lavet, er i et andet firma og vil ikke blande det sammen med mit eget...
Avatar billede hon11 Nybegynder
17. december 2002 - 19:54 #8
donwang >> Okay... Hvad tager du da for at lave et design ? 500 kr ?
Avatar billede donwang Nybegynder
17. december 2002 - 19:55 #9
Har du icq? Eller MSN?
Avatar billede hon11 Nybegynder
17. december 2002 - 19:56 #10
msn, mats1122@yahoo.dk
Avatar billede flash-man Nybegynder
17. december 2002 - 19:58 #11
undskyld, dette har ikke særligt meget med dit spm. at gøre...

donwang >> nu du skriver "Brugervenlighed frem for alt" hvorfor skal man så scrolle rundt for at kunne se hele siden i 800x600 ??
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. december 2002 - 21:56 #12
Hej du kan kontakte mig på e-mail: admin@ultraz.dk
Så kan vi finde ud af noget.

--> HB5v6
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:24 #13
siger kun en ting: Open Source Web Designs - www.oswd.org....så må i selv tænke jer til resten :D
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
18. december 2002 - 19:24 #14
Avatar billede cotus Nybegynder
07. januar 2003 - 20:48 #15
Hallo...
Jeg troede ikke at man måtte have FLERE brugere herinde???
http://www.eksperten.dk/spm/301730!!!!
Avatar billede ponyboye Nybegynder
11. marts 2003 - 00:17 #16
skriv til mig på damslund@jyde.dk og fortæl mig hvad du har tænkt dig og så må vi jo snakke og prisen