Avatar billede michaelmg Nybegynder
17. december 2002 - 15:41 Der er 2 kommentarer

jeg kan ikke få lov til at vedhæfte filler i Outlook

efter jeg har skiftet styresystem til Windows XP kan jeg få lov til at vgedhæfte filer i Outlook, min Outlook er fra office2000 pakken

hvad gør jeg for at få lov til at vedhæfte filer i outlook??
Avatar billede celzo Nybegynder
17. december 2002 - 16:35 #1
Knowledge Base-artikkel - 290497
OL2002: You Cannot Open Attachments
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q290497

her er løsningen.. selv om der open =)
C=
Avatar billede michaelmg Nybegynder
18. december 2002 - 09:15 #2
der et tale om at menu punktet "indsæt" ikke er highlightet, vil dette så blive rettet hvis jeg foretager rettelsen i min registringesdatabase eller er der bare tale om at der mangler et flueben et eller andet sted