Avatar billede procept Nybegynder
17. december 2002 - 13:56 Der er 25 kommentarer og
4 løsninger

Opgaver haves, ønskes : /PHP/MySql/Html/ etc.

Jeg har nogle opgaver der skal løses og jeg ønsker i den forbindelse at komme i kontakt med et par personer der kan noget med PHP.

Krav:
Erfaring med PHP.
Fra København.

Der bliver laver en freelance kontrakt med dertilhørrende bestemmelser.

Alderen er ikke så vigtig sålænge der kan arbejdes seriøst.

Skriv en e-mail adresse og jeg vil kontakte interesserede så hurtigt som muligt.
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
17. december 2002 - 14:03 #1
PHP/Mysql/Html/Css/Js/Java mf
placeret i København K.

admin@cyborgsofware.dk
Avatar billede avminarm Juniormester
17. december 2002 - 14:11 #2
Hvis man kan bo i køge og være med ;o) : opgave@wagners.dk
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 15:37 #3
regindk@hotmail.com
Avatar billede rzj Nybegynder
17. december 2002 - 15:40 #4
PHP, mySQL, XML, XPath, XSLT, JS, CSS m.v.
Er netop færdig som kandidat fra IT-højskolen København. Cand.it)
Mvh.
Rasmus
Avatar billede rzj Nybegynder
17. december 2002 - 15:40 #5
hovsa - email er
rasmus@baseweb.dk
Avatar billede jinxit Nybegynder
17. december 2002 - 16:20 #6
PHP/MySQL/HTML/CSS/JS/JAVA...

Erik K. Aarslew-Jensen
erik@irole.dk
iRole.dk - KBH N
Avatar billede loffe2 Nybegynder
22. december 2002 - 01:00 #7
Hvorfor skal det være KBH?
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2002 - 03:37 #8
<ole>

Hvis du ikke er vandt til at søge medarbejdere, så lad mig hjælpe dig lidt på vej  ;o)

Skal du virke seriøs - og dermed tiltrække seriøs og erfaren arbejdskraft - er det en rigtig dårlig idé, at optræde inkognito. Det skyldes formodentlig, der er noget 'fishy' ved dig og/eller dit firma.
Der er ikke mange med arbejdserfaring, der bider på en anonym krog, smidt ud af en ukendt. Én ting er, at det er udtryk for dårlig stil og manglende høflighed - somme vil endda finde det uforskammet - det lugter også fælt af lusk.

Vis dit 'ansigt', så man kan bedømme, om du har reelle hensigter - eller er dit navn for belastet?

/mvh
</bole>
Avatar billede procept Nybegynder
23. december 2002 - 11:50 #9
Dette er hentet direkte fra dit visitkort og der er visse ting der undre mig !!!
citatstart-
Grundet det ufatteligt lave niveau Eksperten har nået, er jeg logget af!

Jeg er ligesom så mange andre kørt træt i denne sandkasse og en større og større gruppe af brugere, for hvem 'social adfærd' er to ord, skrevet med små kyrilliske bogstaver på bagsiden af Månen!

Jeg agter at lade min konto stå som en slags visitkort og henviser i øvrigt til:
http://www.eksperten.dk/spm/197690
citatslut.
1. jeg mener det er "lavt" at du blander dig med noget der ikke vedrører et svar ! Jeg skriver IKKE eks. >hvordan søger man kontakt til andre personer på eksperten< Selvom dette spørgsmål ville være mere passende til din kommentar.

Avatar billede procept Nybegynder
23. december 2002 - 12:42 #10
FORTSAT....
2. Ang. "social adfærd" så er det bestemt ikke "social adfærd" at bringe mit spørgsmål i miskredit med de mange "fremedord" og negative ord du bruger i din kommentar.

3. Det er godt og se at personer kan sige fra når de mener de er blevet for voksne til at være med i "sandkassen" men som set igen og igen er det meget vanskeligt at holde sig væk fra Eksperten.
Jeg syntes du skulle ændre dit visitkort så man igen kan se at du er med på Eksperten.

4. God jul til alle aktive på Eksperten (også OLEBOLE)
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2002 - 12:49 #11
Men du afholder dig konsekvent fra at forholde dig til substansen i mit indlæg her på siden - hvilket jeg tolker i retning af, jeg nok har ret  :D

At du synes, det er 'lavt', man bruger kommentar-funktionen forstår jeg ikke rigtig. Har du et bud på, hvorfor den er lavet, hvis man kun må 'blande sig i noget, der vedrører et svar' ... eller har jeg misforstået dit lidt pudsigt formulerede dansk?

Du skriver, du ikke søger kontakt med folk på Eksperten. Hvorfor bruger du så en form, der netop er kendt fra anonyme kontakt-annoncer. Du kunne jo have brugt den gængse job-annonce-form i stedet.
Da du ikke gør det, virker du 'fishy' - og det kan jeg da ikke gøre for. Det er jo helt og aldeles dit eget valg, som jeg vel ikke bør klandres for  :)

Min kommentar på mit visitkort falder i øvrigt overordentlig fint i tråd med min kommentar her.
Den udløstes af en meget lang periode, hvor flere og flere nye brugere ikke kunne finde ud af at udvise almindelig gensidig respekt på Eksperten - og her kommer du da flot ind og markerer dig på samme måde. Det har aldrig været videre repektfuldt - endsige høfligt - at sjakre (ung og billig) arbejdskraft under dække af anonymitet.

Men okay ... hvis ikke du kan tilbagevise min påstand og ikke vil give dig tilkende - og uddybe, hvad din skumle 'jobnannonce' omhandler - så er det selvfølgelig også nemmere at vende 'angrebet'.

Hvem søger man arbejde hos ved at sende en mail til dig - en vildt fremmed?
Står der et firma bag?
Er det sort eller hvidt arbejde?
Hvilket lønniveau taler vi om?
Osv, osv ...

Spørgsmålene er mange. Det ville have været klædeligt, om du havde forholdt dig til det i stedet  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 12:56 #12
Citat "Der bliver laver en freelance kontrakt med dertilhørrende bestemmelser."
Citat "Skriv en e-mail adresse og jeg vil kontakte interesserede så hurtigt som muligt."

Ole Bole:
Man får hvad man betaler for!
Desuden får man stærkt det indtryk, at du lige nu i særlig grad medvirker til sandkassen!
Desuden må man have fuld forståelse for, at folk i enkelte tilfælde gerne vil holde deres projekter tæt ind til kroppen af hensyn til kontrakter mm.
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2002 - 12:59 #13
PS: Jeg er ikke 'med på Eksperten' - hvis det skal forståes sådan, at jeg er fast bruger her. Jeg blev tilkaldt til at svare på et bestemt spørgsmål og har i den forbindelse brugt lidt tid på at kikke mig omkring og svaret på nogle andre.

Det er da også lidt løjerligt, du mener at vide, hvad jeg burde skrive på mit 'visitkort' ... hvorfor bruger du ikke lidt tid på at skrive noget om, hvem du selv er. Dit eget er ikke udfyldt.
Mit 'visitkort' var altid udfyldt med navn og e-mail-adresse, da jeg selv var aktiv bruger på E  ;o)

Jeg miskrediterer ikke dit spørgsmål ... det gør du selv ved at bede andre brugere om blindt at sende dig et svar på en skummel jobannonce.

Jeg er ked af, hvis du opfatter almindelig dansk som værende fyldt med fremmedord - det formår jeg dog ikke at ændre.
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2002 - 13:05 #14
regin >> Det er vist ikke ukendt, at der har været bunker af kratluskere, der har udnyttet Eksperten - og flere er kommet i uføre ved at falde i fælden.

Man kan sagtens holde sit projekt ind til kroppen og beskytte sine kontakter samtidig med, man fortæller, hvem man er. Det kan andre seriøse firmaer.
Denne annonce ligner til forveksling andre, der har været mere end luskede. Derfor min reaktion.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 13:20 #15
olebole >>> Well, det er folks eget problem, hvis man lader sig tage ved næsen!
Jeg har skam fuld forståelse for din holdning, hvis det angår umyndige personer (folk under 18).
Men du kunne sikkert have grebet det mere diplomatisk an!?
Det er jo nok ret træls for procept, hvis han har reelle hensigter!??
Har før set indlæg på job/opgaver, hvor folk har søgt arbejde og derefter har fået klandret deres sider for ikke at være W3C godkendte... (hvor fedt er det lige???)
Avatar billede souledout Nybegynder
23. december 2002 - 13:24 #16
Jeg troede ellers at olebole var afgået ved martyrdøden...

- men til trods for dit selvhøjtidelige spm http://www.eksperten.dk/spm/197690 kan du ikke lade være med at blande dig alligevel :)

Har du en eller andet sygelig trang til at skulle ødelægge andres spm med bedrevidende indlæg og destruktive kommentarer?? Det er ok hvis du kommer med kontruktive forslag/kommentarer, men prøv i det mindste at holde tonen på et ordentligt niveau i stedet for at starte med at svine folk til og bringe dem i miskredit (jf. dette spm).
"Det skyldes formodentlig, der er noget 'fishy' ved dig og/eller dit firma."

Hvis du har lyst til at kommentere mit indlæg, så lav et nyt spm og henvis til det, så procepts spm ikke blivet spammet mere end det allerede er... jeg har ikke tænkt mig at svare på mere i dette indlæg af samme grund.

/SouledOut
Avatar billede souledout Nybegynder
23. december 2002 - 13:26 #17
Der skulle naturligvis stå "spm" i stedet for "indlæg" til sidst...
Avatar billede olebole Juniormester
23. december 2002 - 13:28 #18
Nu blander du tingene sammen. Jeg kommenterede formen på annoncen og det finder jeg yderst relevant.
Hvis man har reelle hensigter kan man jo bare vedgå sig sin identitet - om ikke andet, når det bliver påpeget. Finder du det virkelig ikke påfaldende, der stadig ikke er afsløret mere?

Uagtet om det er myndige eller ikke-myndige, der går i fælden, bør man da dæmme op for den slags.

I made my point ... over 'n' out  ;o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. december 2002 - 05:45 #19
souledout >>
    Der har desværre været adskillige tilfælde her på eksperten, hvor karlsmart'er prøvede at skore mindreårig arbejdskraft som de så kunne betale med løfter og lommepenge.
    Om procept så er sådan en er ikke til at sige definitivt udfra hvad der står her. Hvis han havde reageret på oleboles indlæg med nogen konkrete svar ville jeg nok regne det for mindre sandsynligt :-))

mvh JakobA
Avatar billede basicq Nybegynder
26. december 2002 - 11:12 #20
Klart, bosidende i københavn S.
Kan: PHP/MySql/JavaScript/(D)Html/css og andet....
adam@zico.dk
Avatar billede procept Nybegynder
27. december 2002 - 10:59 #21
Hej igen, jeg håber alle har haft en god jul.
Avatar billede procept Nybegynder
27. december 2002 - 11:01 #22
Jeg har nu sendt én e-mail til alle der har vist interesse for mit indlæg.

>cyborgsoftware< Jeg kunne ikke sende til din e-mail !! Har du en der virker ??
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
27. december 2002 - 17:05 #23
den virker hvis jeg ikke lige havde glemt et "t" i software
admin@cyborgsoftware.dk
Avatar billede procept Nybegynder
30. maj 2003 - 11:09 #24
Beklager at denne fortsat er åben....lukker.
Avatar billede avminarm Juniormester
30. maj 2003 - 22:34 #25
hvad blev det til med jobbet??
Avatar billede procept Nybegynder
30. maj 2003 - 22:58 #26
->avminarm...alt i denne sag er afsluttet.
Avatar billede avminarm Juniormester
30. maj 2003 - 23:01 #27
hmmmm - jeg fik ingen mail ;o(
Avatar billede procept Nybegynder
30. maj 2003 - 23:15 #28
->avminarm..jeg har sendt en e-mail til dig på : hovsa@avminmusearm.dk
Avatar billede avminarm Juniormester
03. juni 2003 - 11:06 #29
ok - modtaget