Avatar billede npryde Nybegynder
17. december 2002 - 10:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort med god tv-out

Hej alle og god jul :->>>
Er det nogen som kender til ett grafikkort som har en rigtig god tv-out, dvs giver så god billedkvalitet som mulig på tv'n? Jeg tænker på at bygge en pc som primært skal spille musik over stereoanlæget i stuen og vise dvd/divX på tv'n. Grafikkortet behøver derfor ikke at have de vildeste specifikationer mht. spilydelse.
Avatar billede koepp Nybegynder
17. december 2002 - 10:21 #1
Køb et geforce mx :)
Avatar billede inmyworld Nybegynder
17. december 2002 - 10:26 #2
radion 8500
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
17. december 2002 - 10:51 #3
Ge-force 4 2200 er udemærket.
Avatar billede nolfe Nybegynder
17. december 2002 - 11:23 #4
Hellere for radeon 8500, eller et matrox kort :D
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 13:20 #5
Helt klart et Radeon. så kan du jo også supplere med denne her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554767891
Avatar billede mg_network Nybegynder
19. december 2002 - 09:33 #6
Jeg ville ikke købe et radion 8500, derimod hellere en GeForce 4 2200 som min egen nabo bruger. Og det kører som en drøm....
Avatar billede npryde Nybegynder
19. december 2002 - 11:29 #7
Øøø, hvor er begrundelserne for jeres meninger. Hvorfor er Radeon 8500 et godt/skidt grafikkort?
Avatar billede xyborx Nybegynder
19. december 2002 - 11:33 #8
Jeg har haft problemer med Radeon 8500LE's TV-udgang. Den kan tilsyneladende ikke detektere mit fjernsyn, og låser derfor muligheden for at aktivere TV-ud :/
Avatar billede npryde Nybegynder
19. december 2002 - 12:25 #9
Mange siger at Radeon sin tv-udgang er af god kvalitet. Men mit Geforce 2 mx 400-kort fungerer da også godt. Man kan blive lidt forvirret :)
xyborx--> hvilket fjernsyn har du?
Er det nogle af jer som har opleved specielle problemer med B&O-fjernsyn?
Avatar billede warpgiga Nybegynder
19. december 2002 - 12:31 #10
Geforce 2 MX er så vidt jeg ved det eneste kort som tillader at man kan arbejde på sin monitor imens den viser divx film på tv-out.. selv Geforce kort til den tredobbelte pris mangler denne ultra svedige funktion.
Avatar billede gsimo Nybegynder
24. december 2002 - 14:11 #11
Hvis du kan leve med et ekstra kort, så burde du anskaffe dig et tv kort, som sigma's Realmagic Xcard. Det er mit beste bud på et super kort.
Har selv deres hollywood + kort som gir et flot billede. Deres xcard understøtter også RGB + divx 4 og 5. Så det bliver ikke meget bedre. Gir ihvertfald et flottere og skarpere billede end gf og radeon's kort !