Avatar billede styled.dk Nybegynder
16. december 2002 - 22:55 Der er 9 kommentarer

Digital-kamera !

Hej Eksperter !

Jeg overvejer at erhverve mig et nyt digital kamera, jeg har kigget lidt på et Sony DSC-F717 til 8600,00 !

Det ser jo meget fint ud, men er der noget bedre i den prisklasse, vi skal ikke højere op end det !

Mhv Jonas
Avatar billede tlunde Nybegynder
16. december 2002 - 22:58 #1
tag et kig på enten www.price-runner.com eller www.foto-fun.dk

Der skulle være rigelig mulighed for at finde noget der.
Herinde: www.dpreview.com kan du læse reviews af samtlige digital kameraer der er lavet, så du er sikker på at finde lige netop det der passer til dig.
Avatar billede tlunde Nybegynder
16. december 2002 - 23:01 #2
det var www.pricerunner.dk siden hed og ikke det andet jeg skrev...
Avatar billede nilfri Nybegynder
16. december 2002 - 23:10 #3
Hvis jeg havde pengene, ville jeg i den prisklasse ville jeg vælge Canon G3, evt. Nikon . Jeg håber at drive den til et HP850, som er et fornuftigt kompromis pris/faciliteter/kvalitet for mig.

www.dcviews.com klæder dig på mht. info/anmeldelser fra næsten alle sites.
www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera-show.asp finder normalt den billigste p i DK.
www.shopman.dk kan være billigst, men det ved du - bedømt efter din pris på 717 - vist allerede ;-)

Held og lykke i jagten - fortæl gerne udfaldet!
Avatar billede tre Nybegynder
17. december 2002 - 08:50 #4
Hvis du køber kameraet i Tyskland sparer du som regel omkring 1000 kr.!

Vil også gerne anbefale "Olympus Camedia C-4000 Zoom". Det har lige vundet en test i et eller andet computerblad - kan ikke lige huske hvilket. Ellers er Canons G3 et rigtigt godt valg og kan fåes i Tyskland fra 836€ (6270 DKK)!!

Tjek priser på:
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp
Avatar billede renis Nybegynder
17. december 2002 - 09:54 #5
Har selv et Canon S-40 - Kanon Kamera - Så Canon S-45 eller G3 må anbefales
Avatar billede cdc Novice
17. december 2002 - 10:00 #6
Har selv et sony camera og et canon, og må sige at jeg er mest tilfreds med sony cameraets billed kvalitet på de store billeder.
Nu skal det siges at mine cameraer ligger prisklassen lige under, men vil tro at det er deres zeiss optic der måske gør forskellen på kvaliteten.
Hvis det er et 717 til den pris, er den billig, samme pris som 707
Avatar billede cdc Novice
17. december 2002 - 10:02 #7
Skal dog lige sige også at golfklubben har købt et Olympus Camedia C-5050 som tager fantastiske billeder
Avatar billede s_kjaer Praktikant
07. januar 2003 - 18:03 #8
En ting du skal overveje, er hvor meget optisk zoom du vil have. Kender flere der har fortrudt at de kun har købt med 3-4x zoom. Overvejer derfor selv at købe Olympus Camedia C-730UZ.
Avatar billede lysbjerg Nybegynder
17. januar 2003 - 13:14 #9
Måske en lidt sen kommentar, men hvis du vil spare penge kan du købe Sony'en i England til under 8.000 kr. Se http://uk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/browse/