Avatar billede sleever Nybegynder
16. december 2002 - 22:19 Der er 2 løsninger

Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre``? Svcd, vcd

Hej eksperter!
Hvad kan det skyldes at jeg efter at have brugt tmpeg med avi eller divx filer ikke kan se men kun høre dem når jeg brænder dem ud som svcd, vcd```?? håber i kan hjælpe!! Der er også nogle som tmpeg siger error ved- hvad kan dette skyldes
?? ellers gode råd til vcd/svcd brænding`
Benjamin
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 23:01 #1
For gode råd omkring VCD/SVCD kig her:
www.doom9.org
Avatar billede mg_network Nybegynder
19. december 2002 - 09:31 #2
Det kan være selve filmen men du skal huske at encode i den rigtige opsæting. Du skal vide hvor mange frames per secound den har og det kan være 23,976 eler sådan noget. Så skal du loade den som en PALvcd eller nnoget andet, alt afhængig af frames p s.