Avatar billede kasper77 Nybegynder
16. december 2002 - 20:14 Der er 1 løsning

Telefax

Jeg er ved at købe en fax igennem den blå avis, er der nogle der har råd til hvad jeg skal se efter? Hvordan fungere automatisk omstilling imellem telefon og fax?
Avatar billede scb Praktikant
16. december 2002 - 20:42 #1
At den fungerer med alm A4 papir, (mange ældre faxe bruger termopapir, som koster en formue for en rulle).
At blækpatronen er til at få for en fornuftig pris (Har selv en Sharp der kostede 600 kr på udsalg, Ny blækpatron koster 475 kr)
-SCB