Avatar billede snixi2002 Nybegynder
16. december 2002 - 14:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Interaktiv user... Jeg kan ikke logge på

Sad og legede med lokal sikkerhed i administrator kontrollen. Da jeg igen startede min spand fik jeg den besked at jeg ikke kunne logge på. -interaktive user-
Hvad betyder det, og hvordan får jeg skidtet til at køre igen? p.s. vil ikke formatere.
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 14:37 #1
properties på brugeren skal du fjerne et flueben ved disable user account.
Det gøre du under Administrative Tools
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
16. december 2002 - 14:41 #2
Jeg kan overhovedet ikke logge ind. Jeg kommer ikke længere end til login menuen. :-(
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 14:42 #3
så har du et problem
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
16. december 2002 - 14:43 #4
Enig! Har Fandme nosset i det denne gang. hehe
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. december 2002 - 15:32 #5
har du prøveet at starte i fejlsikker tilstand?
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
16. december 2002 - 18:30 #6
jep. Virker heller ikke. Jeg har lige prøvet at gå tilbage til sidste fungerende opsætning, men det virkede heller ikke.
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
16. december 2002 - 18:37 #7
jeg prøver at geninstallere. Er der evt. nogen der ved hvordan man kan starte en form for dos med NTFS support?
Avatar billede oniel Nybegynder
16. december 2002 - 19:58 #8
Hvis du har været inde som Brugernavn="Administrator" og har leget der; så har du vist kun "Format c:" tilbage som mulighed!!!!

Det er netop dette MS advarer MEGET kraftigt mod pga sikkerhedsfunktionerne.

Hvis du derimod har leget fra en konto Brugernavn<>"Administrator" så har du muligheden, at logge på med brugernavn="Administrator" og derfra rette op på de forskellige konti!
Avatar billede oniel Nybegynder
16. december 2002 - 19:59 #9
Jeg mener naturligvis en konto med Administratorrettigheder men ikke kontoen Administrator!!!
Avatar billede sup Nybegynder
04. januar 2003 - 02:53 #10
Der er altid en mulighed !

Bootdisk til at ændre admin konto...

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html

Bootdisk til at læse NTFS partioner...

http://www.bootdisk.com/hamlet/readntfs.zip

Sup.
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
03. december 2003 - 16:39 #11
jada
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. december 2003 - 16:48 #12
og det betyder?
Avatar billede sup Nybegynder
03. december 2003 - 17:16 #13
Vil lige sige at det er muligt at oprette et nyt administrator password med den bootdisk....

Så hvis man skulle glemme det kan man altså bruge det tool....
Men så igen.....rimlig skræmmende ik :)

Sup...