Avatar billede bruger_007 Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:22 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af Mobiljokes.dk

Hej

Jeg vil gerne have en vurdering af sitet Mobiljokes.dk

Vurderingen skal ses ud fra en bruger og ikke om html koden er pænt sat op!

Hvad er godt ved sitet og hvad er skidt!

Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:35 #1
random jokes... ved ændring af joken fremkommer en fejl (linie 97 - object expected)
og siden der skulle sende derfra findes åbenbart ikke :o(
Avatar billede 12tri Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:40 #2
Det er træls at linkene i menuen skifter til en mørkeblåfarve
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:42 #3
Men generelt ser det da ganske okay ud :o)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:45 #4
>>12... hvor ser du en mørkeblå ??
Avatar billede 12tri Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:48 #5
>> tigerdyr : når jeg bevæger musen henover et link i menuen
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:50 #6
skummelt, når jeg bevæger musen over linksne får jeg hvid tekst med hvid understregning, ved aktivering får jeg rød tekst...
Men ingen mørkeblå ??
Avatar billede bruger_007 Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:51 #7
Hvor er den mørkeblå
Avatar billede 12tri Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:57 #8
for 3. gang når jeg bevæget musen over et link i menuen
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 22:00 #9
jeg kunne tro at 12trj har sat sin browser op til at vise blå links lige meget hvad siden siger :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. oktober 2000 - 22:06 #10
På siden:
http://mobiljokes.dk/Telefonsvare/test.shtml
Er der et \"brækket\" link til:
www.rji.dk/Telefonsvare/ronaldre.wav" target="_blank">http://mobiljokes.dk/Telefonsvare/http//:www.rji.dk/Telefonsvare/ronaldre.wav

På siden:
http://mobiljokes.dk/mobilnyheder/index.shtml
Er der et \"brækket\" link til:
http://mobiljokes.dk/www.mobital.dk/

Siden:
http://mobiljokes.dk/ringetoner/ericsson/q.shtml mangler

På siden:
Er der et \"brækket\" link til:
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 23:23 #11
Ikke værst , Siten er da til at finde rundt på, Her er et par småkommentare:

Telefonsvare:  Ronaldre virker ikke.
For dårligt, at en site, som omhandler mobitelefon ikke har tæller på deres SMS besked, samt har begge typer for beskeder. Tjek lige www.besked.dk .
Det er ikke mange forskellige mobiltelefoner der omtales på siten.

Eller er siten rimelig overskuelig.

karakter 9 på 13
Avatar billede roslev Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:50 #12
Der er nogle fejl når siden ses i 1600x1200. Den grønne top-tingest ser mystisk ud, og baggrunden i menuen bliver gentaget hvilket medfører et \"hak\"...!
Avatar billede stoffer Nybegynder
20. oktober 2000 - 09:31 #13
Du skriver \"Klide\" under dine nyheder :)

Jeg kan ik\' li designet, der er for mange kontraster, og det ser enorm rodet ud 6@13. Det er kun for designet, jeg har ikke kigget på indhold...
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. oktober 2000 - 10:23 #14
Siden loader en smule for langsomt.

Når masn trykker på et billeder i billederbeskeder åbner den et nyt vindue ser dumt ud.

mobilspil når man går ind i et spil oader den langsomt.

Send sms siden loader langsomt og det ser ikke godt ud der er reklame på prøv www.netcoders.dk der kan du få din helt egen.

i Random SMS kan man ikke vælge en anden sms når man først har valgt en.

Indhold 10@13
Design 9@13
Generalt 8@13 <- Trækkes ned på grund af fejlene.

- Zhatten