Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 12:24 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Digital lyd fra pc til TV

I min pc har jeg et digital lydkort. Der er ingen coax udgang kun jackstik. Er der en måde hvorpå jeg kan få den digital lyd overført til mit tv (Beovision Avant 32), der har et Dolby Digital/DTS - lydmodul?

På forhånd tak.
Avatar billede zeus19 Nybegynder
16. december 2002 - 12:25 #1
kvilket kort drejer det sig om ?
Avatar billede benjams69 Nybegynder
16. december 2002 - 12:28 #2
hvis der er en digital udgang på dit lydkort er det enten optisk eller coaxialt... Så er du sikker på det med jackstikket???
Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 12:30 #3
Det er et Creative SoundBlaster Live! Digital 5.1
Avatar billede hcma Novice
16. december 2002 - 12:37 #4
Jeg har et lille dokument med tekst og billeder der fortæller noget om hvad og hvordan man gør.
Er du interesseret, kan jeg maile det til dig  (det fylder 1,25MB)
m v h
Catbody/HC
Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 12:45 #5
Hej Catbody. Du må meget gerne sende det til eksperten@cronqvist.dk :-)
Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 12:58 #6
Hej Catbody. Det dur forresten ikke med den mail. Den videresender til min hotmail og det går jo ikke med 1,25 mb. Vil du sende den til msc@kmd.dk istedet?

På forhånd tak :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 13:41 #7
Jeg kunne da også godt tænke mig at se dette doc. :-)
L@sse-andersen.dk
Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 13:48 #8
Hej phatlasse. Så snart jeg har fået det skal jeg sende det videre, men jeg har devsærre ikke fået det endnu. Jeg tror han har glemt mig.
Avatar billede trazz Nybegynder
16. december 2002 - 14:06 #9
Jeg ville oze gerne se dette doc ? =) trazz@trazz.dk
Avatar billede cronqvist Nybegynder
16. december 2002 - 14:11 #10
Er der noget der kender catbody eller hans/hendes mail? Så kunne vi måske kontakte catbody og få vedkommende til at sende dokumentet!
Avatar billede hcma Novice
16. december 2002 - 15:47 #11
mailto:hcma@has.dk
Send mig en lille mail og jeg skal sende dokumentet.
(og det er en gammel han.)
HC/Catbody
Avatar billede hcma Novice
16. december 2002 - 15:55 #12
Att: cronqvist - trazz - phatlasse
Jeg har sendt jer en mail. Hvis i har problemer med modtagelsen, så giv mig lige et praj, da jeg så vil uploade en PDF-fil på min hjemmeside.
m v h
HC/Catbody
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 18:34 #13
har modtaget det - mange tak
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
16. december 2002 - 19:16 #14
hvordan dælen er det muligt at få et digitalt signal via jackstik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skriv lige hvordan manualen siger man skal gøre...
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 22:57 #15
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 22:57 #16
Avatar billede cronqvist Nybegynder
17. december 2002 - 10:57 #17
Phatlasse du er en guttermand. Det var lige det jeg havde brug for. 200 point til dig :-)