Avatar billede sandra24 Nybegynder
16. december 2002 - 07:42 Der er 7 kommentarer

Icq Histoy på ignoreret bruger

hej hvor finder jeg den history henne.. jeg har haft ham på listen men ignoreret ham, men nu skal jeg bruge history .. hvor ligger det henne.. eller er det helt slettet nu ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. december 2002 - 07:56 #1
Du burde kunne få den frem, ved at klikke på brugeren én gang, og vente til der kommer en menu frem. Nede i bunden skulle du så kunne vælge history.

Eller hvis du gør som om du ville skrive en besked til brugeren, ved at åbne "skrive feltet", der har du også mulighed for at vælge history.
Avatar billede sandra24 Nybegynder
16. december 2002 - 08:10 #2
der er jo bare det at brugeren slet ikke er der mere, han ligger inde i ignorer listen.. og hvis jeg fjerner ham der så ryger han ikke tilbage til icqlisten igen..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. december 2002 - 14:54 #3
Hvis du bruger add funktionen til at finde ham (ikke add, kun finde ham) og vælger at du vil sende besked, skulle du kunne væleg history
Avatar billede sandra24 Nybegynder
16. december 2002 - 21:06 #4
ok, har prøvet det nu.. men når jeg åbner vinduet op til at skrive beskeden over den vej.. så er history knappen bare grå.. man kan ik trykke på den :(
Avatar billede impulze Nybegynder
19. marts 2003 - 13:05 #5
når du har slettet ham fra listen/ignoreret ham, så kan du da ikke få history frem da den slettet.
Avatar billede impulze Nybegynder
04. april 2003 - 13:03 #6
^^^skulle være en svar^^
Avatar billede impulze Nybegynder
29. januar 2004 - 12:04 #7
lukke tid?