Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. december 2002 - 22:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tysk aflevering: Rette

Jeg skal aflevere en lille "stil" om hvad julen betyder for mig, og den skal være på tysk(Arrrgh) Nu har jeg så bikset noget sammen og jeg ville være overlykkelig hvis der var en eller anden der kan tysk som kunne læse lidt korrektur på den

                    Mein Weinachten

Ich mag Weihnachten, veil jeden jahre im Weinachten  bekomme ich besuch von mein familie. Ich feiere nicht Weinachten, aber ich mag es irgendwie, veil es ist ein süß zeit, und man kann mit seine familie være. Wir esst gut essen und habe viele spass. Ich sehe nicht meine Familie, die häufig, veil sie nicht im Dänemark wohnen. Ich bin glücklich, wenn wir zusammen sind, und wir gehen zur Stadt und kaufen Sachen für einanders. Weihnachten bedeutet auch, daß ich von der Schule frei bin, und daß ich mich entspannen kann. Es ist eine Zeit daß die Leute ist Glücklich und Diese Jahr kommt mein Onkel aus Deutschland und ich habe ihn nicht für 5 Jahre gesehen, ich bin froh das Weihnachten und neue Jahre zu verbringen mit ihm.
Ich habe auch mehr Zeit für meine freunde, veil ich nicht muß zu schule gehen im Weinachten.
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
15. december 2002 - 22:26 #1
Hbad har det med eksperten at gøre...
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. december 2002 - 22:29 #2
hmm...

Du er her : Eksperten : Diverse ....::| Fri debat |::... Tysk aflevering: Rette :
Avatar billede warberg22 Nybegynder
15. december 2002 - 23:12 #3
Det er efterhånden jævnligt; folk der kommenterer relavansen af indlæg i Fri Debat.
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
15. december 2002 - 23:49 #4
...jeg er en af dem, og er ikke ligefrem stolt af det!
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
15. december 2002 - 23:50 #5
ich ..bin...du bist.. op i røven med det sidst :) german sux
Avatar billede bang666 Nybegynder
16. december 2002 - 00:41 #6
der er 7 stavefejl, du må selv finde dem, lidt burde du kunne på tysk
Avatar billede nstenberg Nybegynder
16. december 2002 - 03:25 #7
nstenberg bemærker: at "easy-way-out"-mentaliteten har nået eksperten.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
16. december 2002 - 18:10 #8
hmm bang666 det kunne jeg ikke bruge til særlig meget, nu er den afleveret med nogle få rettelser lukker