Avatar billede skovhulen Nybegynder
15. december 2002 - 22:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

runtime error '800a0006'

Hvad betyder det her ?
Microsoft VBScript runtime error '800a0006'

Overflow

/is/show.asp, line 229
Avatar billede hells Nybegynder
15. december 2002 - 22:11 #1
ved det ikke, men prøv at vise linie 229
Avatar billede skovhulen Nybegynder
15. december 2002 - 22:16 #2
if height13(i) < 1 then
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. december 2002 - 22:16 #3
Prøv at se i din log om ikke du har en fejl der hvor du kan læse et event id nummer. Det kan hjælpe gevaldigt med at finde ud af hvad der er aglt og hvordan det afhjælpes
Avatar billede skovhulen Nybegynder
15. december 2002 - 22:17 #4
Kan det passe det har noget med SQL database. ? Har ændret  til SQL fra Access database
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. december 2002 - 22:18 #5
Det kan det nemt,men uden event id nummer er det svært at sige noget som helst
Avatar billede skovhulen Nybegynder
15. december 2002 - 22:29 #6
Der er ikke nogen fejl i log filen. Kan jeg oprette en log fil som fortæller noget mere ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. december 2002 - 22:34 #7
Der burde være en entry i event loggen (se event vieweren). Hvis du selv skal til at oprette logging bliver det vist en større historie
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. december 2002 - 08:35 #8
Fejlen kommer højst sansynligt fordi i er størrer end længden af det array height13.. Hvordan fylder du arrayet op? og hvordan ser linier er ud omkring det ...

Hvis du skriver sådan her, med fast antal for i kommer fejlen
for i = 1 to 10
  ..
next

Det skal skrives sådan her:
for i = lbound(height13) to ubound(height13)
  ..
next
Avatar billede skovhulen Nybegynder
17. december 2002 - 19:55 #9
Hej

Jeg har selv fået løst mit problem. Problemmet var at i databasen som den benytter skulle stå et 0 når der ingen data var til rådighed. Databasen blev rettet til og det fungere perfekt