Avatar billede reesedk Nybegynder
15. december 2002 - 20:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Simpelt spgsm ?

Hej

Jeg skal ha' henvist til en folder jeg kan bruge efterfølgende via
<%= sti %>navn.html

Øverst har jeg smidt denne ind:
<% = String sti = /com/pub/osv/osv %>

Jeg fatter brik af asp og selvf. virker det ikke ;)
Hvad gør jeg galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. december 2002 - 20:28 #1
<%= sti = "/com/pub/osv/osv" %>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. december 2002 - 20:29 #2
ups
<% sti = "/com/pub/osv/osv" %>
Avatar billede lifeweb Nybegynder
15. december 2002 - 20:34 #3
jeg forstår ikke 100% hvad du mener, gider du forklare det lidt nærmere - altså hvad det skal bruges til og lignende?!?!?...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. december 2002 - 20:36 #4
Nej det gider jeg ikke. Jeg yder hjælp til selvhjælp.
Kan du ikke forstå det her skal du nok holde dig
fra ASP til du har læsrt og læst noget om det.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
15. december 2002 - 20:40 #5
hmmmm... er lifeweb og reesedk en og samme person ??

//akj
Avatar billede lifeweb Nybegynder
15. december 2002 - 20:41 #6
Jeg programmerer ASP på fuld tid og arbejder bl.a. for Det Danske Hedeselskab...
Hvis man er så dum at tro man kan få hjælp på nettet ved at opføre sig ubehøvlet, så fejler man fanme et eller andet!

Og hvis du ikke kan få det ovenstående til at virke, er det enten fordi du ikke fatter en skid af hvad du sidder og arbejder med, eller fordi du er snotdum til ASP!
Måske er det dig der skal læse bare en lille smule om det du sidder og arbejder med!
Avatar billede lifeweb Nybegynder
15. december 2002 - 20:44 #7
nej, jeg forsøgte at hjælpe, og så erikjacobsen og reesedk som samme person...
sorry ;)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
15. december 2002 - 20:46 #8
hehe, jeg tror Erik troede at dit inlæg 20:34 kom fra reese :o) og det gjorde jeg også :o)

Ressedk, hvad er det du ønsker at opnå ??

//Akj
Avatar billede reesedk Nybegynder
15. december 2002 - 21:41 #9
Hov, hurtigt svar ;)

Nu ved jeg ikke hvad det er i andre har gang i, men erikjakobsens svar fik det til at virke.. Smid evt. et svar hvis du vil ha point erikjakobsen
Avatar billede reesedk Nybegynder
17. december 2002 - 15:19 #10
Lukket