Avatar billede gevon Nybegynder
15. december 2002 - 20:14 Der er 4 kommentarer

Teledanmark > Mp3 titi@

Jeg har købt en NowTelecom Titi@ mp3 afspiller ved teledanmark, og kan ikke finde min CD til mp3 programmet så jeg kan smide sange ned på den.

NowTelecom's hjemmeside er nede, og så kan jeg jo ikke hente det der.

så er der nogen som kender et andet program som måske kan bruges (freeware) så sig til.
Avatar billede kents Nybegynder
16. december 2002 - 11:28 #1
Prøv www.download.com der ligger den slags programmer som regel
Avatar billede gevon Nybegynder
17. december 2002 - 17:03 #2
Jamen, hvad skal jeg søge efter ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. december 2002 - 17:05 #3
husk der er kommet ny lov om at man ikke må smide sine mp3'ere på sin afspiller mere fra den 22 december
Avatar billede degnstud Nybegynder
21. marts 2003 - 00:03 #4
Der ligger en opdateret driver til dig på http://www.bmp.dk/titia/