Avatar billede med Nybegynder
22. marts 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MS Proxy Server vs. Novell Border Manager

Hvilken er bedst?
"MS Proxy Server" eller "Novell Border Manager"

Vi kører med en NT filserver og en NT IIS server. Og jeg kunne godt tænke mig at alt kører på NT.

Er de lige sikre og stabile?
Avatar billede bug Nybegynder
23. marts 1999 - 08:23 #1
Har ikke de store erfaringer med Border Manager, men kører selv (og har kørt) MS proxy i flere år. Giver man den disk, ram og nic efter hvad man benytter den til, er min erfaring at den er utroligt stabil og at den desuden har meget rar funktionalitet.

/BuG
Avatar billede wall Nybegynder
25. marts 1999 - 20:04 #2
MS Proxy Server 2.0 køre som en drøm :-)

/Wall
Avatar billede med Nybegynder
07. april 1999 - 10:46 #3
ok, jeg kender selv - til Novell, men har en maskine stående...
Avatar billede bug Nybegynder
07. april 1999 - 16:55 #4
Har du nogle spørgsmål vedr. Proxy 2.0 - ja så spørg endelig.

/Bug\
Avatar billede long Nybegynder
14. maj 1999 - 17:23 #5
Hvordan får man "Novell Border Manager" til at videre sende IP numre således at det ikke ser ud til at være Proxyen der surfer konstant?
Avatar billede long Nybegynder
31. maj 1999 - 11:14 #6
Hvad koster Proxy 2.0 ? Og er den let at lære ?