Avatar billede umatthiesen Nybegynder
15. december 2002 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Email, billeder ses ik i fx ofir

Hejsa alle

I denne juletid, vil jeg sende en julemail rundt til venner og familie, men efter at ha testet den, finder jeg ud af at man ikke får billederne med når man sender det til fx. ofir. jeg kan regne ud det er fordi jeg skriver dem i html i outlook. jeg går ud fra at ofir kun kan modtage mails i "almindelig tekst" og vedhæfter billederne istedet. men jeg har selv mail hos ofir, og der modtager man da af og til mails med billeder fra alt det reklame spam man modtager. har nogle en løsning?

///Casper
Og god jul :-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
15. december 2002 - 16:41 #1
Ofir tillader ikke HTML email fra private.
Firmaer betaler for at sende dig alle reklamerne, men altså ikke private billeder. ØV.
Opret mailkonto andet sted hvor det tillades, det er nok nemmeste løsning!
;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
15. december 2002 - 16:45 #2
ja, men jeg kan jo ikke bede hele familien om at skifte
mail, så de kan få et julekort :-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
15. december 2002 - 20:01 #3
;-)
Ofir og Sol.dk gider ikke lægge plads af til billeder der jo fylder meget. Derfor... ØV!
Du må til den ægte postkasse! (Du kan LIGE nå det..;-)

Nogen gange kan man også lave et lille billed med bogstaver og tegn, meeeeen det ER jo ikke det samme...
Her er en lille grim julemand, ho ho ho!

A
ö_

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 17:55 #4
Det er ikke mange point der falder af... ;-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
27. januar 2003 - 20:02 #5
TAK!! Flot!