Avatar billede mortent Nybegynder
15. december 2002 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ATI Raedon 9700 Pro

Hej Alle!

JEg har et problem jeg ville høre om I kunne hjælpe mig med! JEg har gjort et eller andet så mit TV vorker som en ekstra skærm... altså jeg kan ved at køre min mus ud af den ene side af tv'et få den over på TV et... hvordan stiller jeg den tilbage , så jeg kan se mit skærm billede på TV'et! og så en ting til.. mit TV viser den kun i sort hvis, og jeg bruger SVHS, hvordan får jeg den i farver?

håber i kan hjælpe!

På forhånd mange tak

/morten t
Avatar billede mortent Nybegynder
15. december 2002 - 13:36 #1
har selv fået løst det ene problem med "dobbelskærmen" men nu er det kun det med farverne jeg har brug for hjælp med!
jeg har et 21" Grundig TV ca. er 3-4 år gammelt!
Avatar billede mortent Nybegynder
15. december 2002 - 13:37 #2
lige en tilføjelse... så viser den ikke hele skærm billedet, som er lidt ireterende.. men hvis man tager musen derover rykker den  der over.... det bedes også forklares... altså hvordan jeg ændre det
Avatar billede mortent Nybegynder
27. januar 2003 - 20:16 #3
hvorfor er der ingen der svarer?