Avatar billede peterpop Praktikant
15. december 2002 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne mapper i "Netværkssteder"

Hvis jeg via "Netværkssteder" klikker på "Hele Netværket" og derefter vores domæne og til sidst en PC får jeg at vide at "Netværksstien blev ikke fundet". Men hvis jeg i adresse linien skriver "pcnavn.domænenavn.com" kan jeg godt få adgang til computeren.

Nogen der har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
15. december 2002 - 12:41 #1
Det er dine HOST og LMHOST filer...

svarer de til serverens?
Avatar billede peterpop Praktikant
15. december 2002 - 12:44 #2
Vi bruger en DNS server, så alle vores HOST filer er tomme
Avatar billede peterpop Praktikant
15. december 2002 - 12:48 #3
Sidder jeg ved en Windows 2000 server på samme subnet som de andre computere kan jeg sagtens få adgang til dem alle bare ved at klikke på dem, men sætter jeg mig ved en XP computer på et andet subnet, er der en jeg ikke kan få fat i på denne måde som forøvrigt er en Windows NT Server.
Avatar billede peterpop Praktikant
06. februar 2003 - 14:09 #4
Mon ikke der træder en form for forældelsesfrist i kraft nu?